Zmeny sa prejavia v druhom kvartáli 2021.

Skupina Poštovej banky oznámila, že zmení pozicioning oboch svojich bankových značiek – Poštovej banky a 365.bank. V praxi to znamená, že 365.bank v druhom kvartáli 2021 preberie pobočkovú sieť Poštovej banky (70 pobočiek) a stane sa tak plnohodnotnou bankou. Značku 365 ponesie aj celá banková skupina.

Značka Poštová banka sa bude zameriavať primárne na bankový servis na 1 500 predajných miestach Slovenskej pošty. Klienti, ktorí navštevujú pobočkovú sieť, môžu naďalej využívať svoje súčasné produkty a servisovať ich na pobočkách tak, ako boli zvyknutí, alebo môžu využiť ponuku novej 365.bank.

Prvý 365.showroom už na jeseň

Z pohľadu cieľových skupín klientov sa 365.bank bude zameriavať na ľudí, ktorí vyžadujú moderné služby, digitálny kanál, ale aj osobný kontakt. Pobočkové bankovníctvo bude založené na digitálnych prvkoch a novej a modernejšej forme obsluhy a ponúkne napríklad aj vklad hotovosti, ktorý klientom 365.bank doteraz chýbal.

Ako to bude fungovať zistíme už čoskoro. 365.bank oznámila, že počas jesene počas tohtoročnej jesene 365.showroom v Bratislave, ktorý okrem bankovej časti prinesie aj 365.café a spoločenský priestor na budovanie komunít.

Poštová banka bude naďalej stavať na svojom tradičnom vnímaní banky na pošte a rozvíjať sa ako najdostupnejšia banka na Slovensku.

Zdroj: Poštová banka, 365.bank

Prečítajte si aj:

365.bank a Poštová banka spustili bezkontaktné výbery z bankomatov: Peniaze vyberiete aj smartfónom či inteligentnými hodinkami

Značky:

Roman Kadlec

Roman Kadlec
Testujem inteligentné hodinky, robotické vysávače, smartfóny a herné zariadenia. Sledujte ma na sociálnych sieťach @roman_fitit