Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Novou riaditeľkou marketingu a komunikácie medzinárodnej siete autocentier AAA AUTO sa stala Lucie Nováková. V rámci tejto pozície bude mať na starosti vedenie tímu  približne 60 zamestnancov a zaisťovať bude kompletné riadenie marketingu a komunikácie všetkých značiek skupiny AURES Holdings. Medzi tie patrí okrem AAA AUTO aj napríklad predajca zánovných vozidiel Mototechna alebo inovačné laboratórium AuresLab.

Medzi jej ďalšiu priebežnú náplň aktivít bude patriť kontinuálne prehlbovanie regionálnej pôsobnosti AAA AUTO v Českej republike, na Slovensku, v Poľsku a v Maďarsku. Rovnako ako aj dohľad nad partnerstvom značiek AAA AUTO a Mototechna so Slovenským futbalovým zväzom či s najvyššou českou futbalovou  ligou. Jej cieľom bude aj rozšírenie spolupráce s VIP osobnosťami v rámci už prebiehajúcich aj budúcich kampaní.

„Teším sa, že pri práci pre AAA AUTO budem môcť využiť zaujímavú kombináciu svojich skúseností z medzinárodných korporácií a štátnej správy. Pri návrate do „Áčiek“ po desiatich rokoch vidím v rámci celej spoločnosti obrovský posun dopredu. Ten sa samozrejme týka aj oddelenia marketingu, ktoré je na špičkovej úrovni a má zásadný podiel na pozitívnych predajných výsledkoch skupiny. Verím, že sa mi podarí jeho výkonnosť  ešte posilniť,“ uviedla Lucie Nováková.

Lucie Nováková má za sebou bohatú kariéru v komunikácii a marketingu. Pôsobila v niekoľkých reklamných, komunikačných a lobbingových agentúrach, ako napríklad Mark BBDO, Ark Thompson či Euroffice Praha–Brusel. Pôsobila tiež v nadnárodnej spoločnosti Skanska. Pred nástupom do AURES Holdings, kam sa k značke AAA AUTO vrátila po viac ako desiatich rokoch, viedla tlačový odbor na Ministerstve vnútra Českej republiky.

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.