- HYVIA predstavuje prototyp: Renault Master Van H2-TECH
- Nulové emisie CO2, zvýšený dojazd a rýchlejšie tankovanie.
- Veľký priestor pre prepravu tovaru, objem 12m3 a dojazd 500 km, dostupný od roku 2022.
- 30kW palivový článok, ktorého montáž začne vo Francúzsku na konci tohto roka.
- Vozidlo aj motor sa vyrábajú vo Francúzsku.
- HYVIA odhalila prototyp hydrogénovej nabíjacej stanice
- Ponuka praktického riešenia tankovania v miestach, kde zatiaľ nie je verejná vodíková infraštruktúra.
- Jednoduché a bezpečné na používanie.
- Výroba začne vo Francúzsku na konci tohto roka.
- Tieto prototypy sú prvou konkrétnou ilustráciou kompletného a unikátneho HYVIA ekosystému. Zameraný je na produkciu a distribúciu zeleného vodíka s radom úžitkových vozidiel, ktoré poháňajú palivové články.
- HYVIA vás pozýva na Hyvolution Tradeshow 27. a 28. októbra.
„Som hrdý na to, že môžeme odhaliť naše prvé vodíkové prototypy. HYVIA je o riešeniach vodíkovej mobility pre ponuku šitú na mieru našim zákazníkom. HYVIA bude schopná nasadiť celý svoj ekosystém na územia a profesionálne flotily pre mobilitu bez uhlíka. HYVIA postupuje rýchlo a spája silné stránky a schopnosti dvoch lídrov: Renault Group & Plug Power ,“ David Holderbach, CEO HYVIA
Renault Master Van H2-TECH prototyp
- Master Van H2-TECH produkuje nulové emisie CO2, má vyšší dojazd a rýchlejšie tankovanie.
- Spája potreby biznis klientov, veľkých firiem či miestnych komunít. Vodíková mobilita má význam práve pre LCV vozidlá. Sú ideálne na vysoké záťaže a intenzívne používanie.
- Master Van H2-TECH je veľká dodávka pre transport tovaru či potravín, s objemom 12m3 a dojazdom až 500 km, dostupný na vybraných trhoch od roku 2022.
- Master Van H2-TECH je vybavený 30 kW palivovým článkom, 33kWh batériou a nádržou, ktorá obsahuje 6 kg vodíka (4 nádrže/1,5 kg).
- Vyrobený vo Francúzsku:
- Master Van sa vyrába v továrni Batilly.
- Elektrická a vodíková integrácia sa realizuje PVI, dcérskou spoločnosťou Skupiny Renault v Gretz-Armainvilliers.
- Motor sa vyrába v továrni v Cleon.
- Na konci roka začne montáž palivových článkov v Renault továrni vo Flins.
- Vodíkové nádrže dodá Faurecia.
Prototyp vodíkovej tankovacej stanice
- Tankovacia stanica spoločnosti HYVIA umožňuje rýchlejšie tankovanie: približne 5 minút, proces je tak jednoduchý ako termické tankovanie a maximalizuje dostupnosť vozidla.
- Stanica funguje približne takto:
- Dodávaný vodík sa bude vyrábať na mieste pomocou vodnej elektrolýzy alebo sa bude hromadne dodávať pomocou plynových trubicových prívesov.
- Systém stlačí H2, uschová ho a potom ho v prípade potreby vydá do vozidla.
- Všetko je to bezpečné, systém spĺňa všetky potrebné predpisy.
- Vodíkové tankovacie stanice budú k dispozícii na prenájom či kúpu.
- Tankovacia stanica spoločnosti HYVIA sa začne vyrábať vo Francúzsku, v továrni Renault Flins na konci tohto roka.
Kompletný a jedinečný ekosystém HYVIA
Tieto prototypy ilustrujú kompletný HYVIA ekosystém, ktorý zahŕňa zelenú vodíkovú produkciu (elektrolýzu) a distribúciu (Vodikové tankovacie stanice) pre rad LCV vozidiel, ktoré poháňajú palivové články (Dodávka, podvozok a Citybus).
Ďalšie prototypy:
- Master Chassis Cab H2-TECH: veľká dodávka s väčším objemom (19m3) a dojazdom 250 km.
- Master Citybus H2-TECH: mestský minibus, ktorý prevezie 15 cestujúcich, ideálny pre biznis či miestne komunity, s dojazdom 300 km.
Značky: