Ako to bolo naozaj so zľavami počas čierneho piatku na Slovensku?

0

Slovenskí obchodníci sa naučili využívať fenomén Black Friday a lákali zákazníkov na zľavy. Heureka monitorovala vývoj zliav, aby sa ľudia nenachytali na nafúknuté čísla. Ukázalo sa, že priemerná zľava bola 18, nie 80 %.

Predvianočný nákupný ošiaľ sa už oficiálne začal na všetkých frontoch, aj internetoví obchodníci využili minulotýždňovú akciu Black Friday a lákali na zľavy. Za znížené ceny ponúkali tisícky druhov tovaru. Zľavy často dosahovali niekoľko desiatok percent, v niektorých prípadoch až do 80 %. „Výpredajové ceny však nie vždy zodpovedajú realite. Priemerná výška zľavy dosiahla počas minulého týždňa 18 %,“ upozorňuje šéf Heureky Tomáš Braverman.

Najvyššie zľavy dosiahli položky v kategórii oblečenie (21 %) a kozmetika (19 %). Naopak najmenšie zľavy ponúkali obchodníci na filmy, knihy, hry, hobby sortiment či detský tovar, bolo to len 16 %. „Počas uplynulého týždňa nakupovali Slováci vo veľkom, najviac kupovali sušičky potravín, slúchadlá, športové doplnky či kávovary,“ dodal Braverman.

Aj vďaka fenoménu Black Friday tak Slováci začali kupovať darčeky online s predstihom. „Vzhľadom na množstvo objednávok radíme zákazníkom nakúpiť pod stromček radšej skôr. Stačí si skontrolovať vývoj cien,“ uzavrel Braverman.

O autorovi

Máme radi najnovšie technológie a žijeme s nimi. Prinášame informácie o najnovších produktoch a technológiách priamo k vám, objektívne a ľudsky, pretože robíme to, čo nás baví. Sme energický tím plný odhodlania a veríme, že je s nami aj sranda. :)

Pridaj komentár