V segmente herných smartfónov sa pritom objavil ďalší nový hráč.

Pre ostatné herné modely sa stáva silným konkurentom. Spoločnosť Redmi pred pár dňami vydala svoj vôbec prvý herný model, ktorý dopĺňa sériu Redmi K40. Už po pár dňoch na trhu si spoločnosť mohla overiť, prečo herné telefóny nie sú populárne. Podľa Lu Weibinga, generálneho manažéra značky Redmi, spoločnosť vstúpila do tohto segmentu, aby ho spopularizovala.

Herné smartfóny podľa Webinga nie sú populárne, pretože sú príliš drahé. Domnieva sa, že súčasný predaj herných telefónov nie je veľký práve kvôli cenovej politike spoločností. Weibing tiež uviedol, že po týchto smartfónoch nie je žiadny reálny dopyt.

Pokiaľ však spočítame náklady na hardvér a marketing, tak je skutočne ťažké mať v ponuke lacné herné smartfóny. Weibing tvrdí, že je potrebné zmeniť myslenie výrobcov a herným smartfónom nastaviť nižšie ceny a používateľom poskytnúť aj dôvod, prečo by si mali takéto zariadenie kúpiť.

Redmi očakáva, že tento rok predá nie menej ako 1,7 milióna herných verzií Redmi K40, čo by malo dorovnať celkové predaje všetkých ostatných herných telefónov v Číne.

Zdroj: GizChina

Prečítajte si aj:

Redmi Note 10 Pro: 120 Hz AMOLED displej a lepšia cena ako má Xiaomi Mi 11 (RECENZIA)