Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Bolt Food včera odštartoval svoje služby v Žiline. Po Nitre, Banskej Bystrici, Bratislave a Košiciach bude donášková služba dostupná už v piatom slovenskom meste. Služba umožní objednať si dovoz jedál z vybraných reštaurácií. Aplikácia Bolt Food bude pri príležitosti spustenia doručovať jedlo v okruhu 3 km zdarma a poskytne zľavu vo výške 30% na všetky jedlá z reštaurácií. Objednávky budú prijímané v čase od 9:30 do 23:00.

„Teší nás, že sme dorazili do Žiliny. Aj v metropole severu bude našim hlavným cieľom dopriať ľudom možnosť objednať si dobré jedlo z pohodlia domova. Bolt Food si našiel priaznivcov už v štyroch mestách a rozbehol sa nad očakávania dobre,“ komentuje Soňa Mesiariková, country manager pre Bolt Food na Slovensku.   

Bolt Food aplikácia na objednanie jedla sa dá získať cez Google Play alebo App store. Následne si stačí vybrať jedlo zo širokej ponuky reštaurácií. Pred potvrdením objednávky aplikácia zobrazí zákazníkom cenu a predpokladanú dodaciu lehotu. Počas celej doby môže zákazník sledovať stav svojej objednávky a priebeh doručovania. Platba za donášku prebieha bezkontaktne. Vodič donesie a nechá objednané, vopred zaplatené jedlo na mieste určenom zákazníkom cez aplikáciu. Po doručení dôjde k strhnutiu sumy za jedlo z platobnej karty uvedenej v aplikácii.

V Žiline si cez aplikáciu môžu zákazníci objednať jedlo z vybraných reštaurácií a kaviarní, medzi ktoré patrí Starbucks, La Donuteria, Regal Burger, Foodstock. Spektrum reštaurácií sa bude rozširovať a pravidelne budú pridávané ďalšie reštaurácie. Kuriéri budú rozvážať jedlo na adresy vzdialené do 8 kilometrov od nimi vybranej reštaurácie.

„Aplikácia Bolt Food tu nie je iba na objednanie jedla, či na nákup potravín.Snažíme sa tiež vytvoriť pracovné príležitosti pre našich partnerských vodičov. Pre reštaurácie, s ktorými spolupracujeme je zároveň veľkou výhodou naša zákaznícka základňa tvorená ľuďmi, ktorí Boltu dôverujú a majú ho radi. Na mieste je preto aj naša ambícia rozbehnúť Bolt Food aj v ďalších mestách, v ktorých Bolt do nedávnej doby pôsobil ako platforma pre prepravu osôb,“ dodáva Mesiariková. Cieľom platformy Bolt Food je pomôcť aj reštauráciám spustiť donášku a pomôcť im pri prekonaní následkov zložitého obdobia.

A darí sa to aj v praxi. Vďaka pomoci zo strany Bolt Food sa niektorým podarilo expandovať  dokonca ešte počas obdobia zúriacej pandémie. „Prvé dni pandémie boli doslova katastrofálne. Denné tržby sme počítali v desiatkach eur,“ začína rozprávať svoj príbeh Ilija Stevic, ktorý so svojou manželkou Máriou prebrali prevádzku Foodbar Nivy na bratislavských Mlynských Nivách tesne pred vypuknutím pandémie. Veľký zlom nastal vo chvíli, keď sa rozhodli užšie spolupracovať s donáškovou službou Bolt Food. „Zrazu nám prestávali stačiť zásoby a tržby v nejeden deň presiahli tisíc eur. Ešte aj teraz je to pre mňa zázrak,“ spomína Ilija s tým, že v Bolt Food našli veľkú oporu, mimoriadne ochotný tím ľudí a aj partnera pre ďalšiu expanziu.

A tá nespočívala iba v raste tržieb. Iba pred pár mesiacmi si manželia Stevicovci splnili sen, keď otvorili svoju druhú prevádzku. Tentokrát však nie bufet, ale reštauráciu. Zlatý burger v blízkosti Hlavnej stanice síce ešte neodštartoval ostrú prevádzku, cez Bolt Food sa však už z neho objednať dá. Odhodlaná dvojica sa tak pustila do rozširovania biznisu počas koronakrízy, a to dokonca v tak ťažko zasiahnutom sektore akým je gastrobiznis. „Vďaka výbornej spolupráci s Bolt Food sme vedeli napredovať. Verím, že aj vďaka tomu, že všetko čo robíme, robíme zo srdca a s pokorou,“ uzatvára svoj príbeh Ilija.

Reštaurácie a kuriéri sa môžu prihlásiť na webových stránkach food.bolt.eu.

Značky: