BMW je prvým automobilovým výrobcom, ktorý poskytuje svojim zákazníkom interaktívny zážitok pomocou 3D rozšírenej reality.

Ide o čerstvo spustený pilotný program s použitím technológie pre mobilné telefóny Tango, ktorú vyvinula spoločnosť Google. Zákazníci si tak môžu interaktívne vytvoriť svoje ideálne modely BMW i3 alebo i8.

Táto možnosť bude k dispozícii najprv v dvojcifernom počte predajných miest a záujemcovia ju môžu používať na mobilných telefónoch, ktoré podporujú technológiu Tango. Vďaka nej sa záujemcovia prostredníctvom vizualizácie a rozšírenej reality zoznámia s produktmi BMW i. Vytvoria si 3D obraz, v ktorom sa môžu interaktívne pohybovať, napríklad môžu otvoriť dvere alebo kapotu auta či sadnúť si do vozidla a spoznať interiér.

Kvalita vytvoreného obrazu je mimoriadne realistická.

BMW i Visualiser je najnovšou inováciou v programe budúceho predaja BMW Group. Aplikácia sa začala používať pred troma rokmi a úplne zmenila zážitok zákazníka pri kúpe vozidla. Novými meradlami pri predaji vozidiel sa stali viaceré nové nástroje ako Product Genius či Virtual Product Presenter.

Aplikáciu BMW i Visualiser navrhla a vyvinula spoločnosť Accenture, ktorá zozbierala obrazové dáta z vozidiel BMW i a spracovala ich pomocou technológie Tango. Zákazníkom ponúka nový interaktívny spôsob spoznávania vozidla vrátane možnosti otvárania dverí či zapínania svetiel. Pre to, aby bol užívateľský zážitok maximálne intuitívny a čo najjednoduchší, je aplikácia skôr vizualizáciou než plnohodnotným konfigurátorom. Prvky ako farby interiéru a exteriéru či kolesá sa dajú meniť dotykom obrazovky. Po ukončení vizualizácie si môže zákazník výsledok uložiť, prípadne sa oň podeliť s ostatnými.

Po ukončení pilotnej fázy sa plánuje sprístupnenie aplikácie v obchode Google Play.

Značky:

Nechajte nám správu