Fitbit v rukách Googlu: Aká bude ochrana súkromných údajov?

0

Po 13 rokoch existencie sa Google stáva vlastníkom značky Fitbit.

Nie je to prekvapením, snahy o toto spojenie sme evidovali už dlhšiu dobu. Prípadom kúpy sa však zaoberal protimonopolný úrad a takto veľké akvizície sa dejú radovo v mesiacoch.

Včera sme dostali do emailovej schránky informáciu o dokončení spojenia týchto dvoch firiem. Informoval o ňom vo svojej emailovej správe James Park, CEO, prezident a spoluzakladateľ spoločnosti Fitbit.

V správe informoval, že od prvého fitness zariadenia v roku 2009 sa až do súčasnosti predalo 120 mil. zariadení vo viac ako 100 krajinách. Zaujímavosťou môže byť, že fitbitoví používatelia za tento čas spravili 275 biliónov krokov a bolo zaznamenaných 15 miliárd hodín spánku.

Dôvodom akvizície bolo poskytovať lepšie prepojenie so zdravotnými službami, rýchlejšie inovácie a rovnako tak možnosť spolupracovať na analýze dát a znalostí práve s Googlom. Spojenie s nazvime to androidovým svetom ale neznamená ukrátenie používateľov iOS. Tí by na spojení nemali nič stratiť a Fitbit aj naďalej počíta s obomi platformami.

James Park ďalej informuje o tom, že ochrana súkromia používateľov aj naďalej prioritou a údaje zo zariadení a aplikácie Fitbit budú uchovávané oddelene a Google ich nepoužije na cielenie reklám.

Zdroj: Fitbit

Prečítajte si aj:

Fitbit Sense: Tieto inteligentné hodinky o vás zistia takmer všetko (RECENZIA)

Značky:

O autorovi

Notebook, smartfón, slúchadlá a ja - toto je zostava, vďaka ktorej pod mojimi prstami vznikajú recenzie aj detailné testy a videá notebookov, telefónov, slúchadiel, reproduktorov, tlačiarní alebo softvérových služieb či gadgetov. Pod taktovkou trance a deep house pribudne každý deň na "digitálnom papieri" pár nových riadkov. A keďže sa zatiaľ nikto na moje texty nesťažoval, hudobný štýl je môj piaty element.

Pridaj komentár