Latinská Amerika predstavuje rastúci trh pre diaľkovú autobusovú dopravu
Flix rozšíri svoje pôsobenie na ďalšie trhy
Spoločnosť oslavuje 12. výročie, ďalšia expanzia je na obzore
Spoločnosť Flix SE, globálny líder v oblasti cestovných technológií, oznámila vstup na peruánsky trh a ďalšie rozšírenie svojej prítomnosti v Latinskej Amerike, kde už pôsobí v Brazílii a Čile. Flix už skôr oznámil plány na začatie prevádzky v Mexiku.
Rast latinskoamerického trhu autobusovej dopravy uľahčí technologický model Flix
„Latinská Amerika predstavuje obrovskú príležitosť,“ hovorí André Schwämmlein, generálny riaditeľ a spoluzakladateľ spoločnosti Flix. „Vzhľadom na obmedzenú železničnú infraštruktúru a lety spájajúce iba metropoly sú autobusy chrbticou dopravy. Trh v hodnote približne 18 miliárd eur je viac ako štyrikrát väčší ako trh Severnej Ameriky a Európy dokopy. Náš úspech v Brazílii a Čile dokazuje, že model funguje. V Peru a Mexiku podnikneme ďalší krok.“
Flix pôsobí v Latinskej Amerike už od roku 2021. V Brazílii spoločnosť počas troch rokov rozšírila svoju sieť z 27 na viac ako 100 miest. V Čile teraz Flix prepája 14 miest v ôsmich regiónoch a poskytuje mobilitu pre takmer 70 % obyvateľov. Na celom kontinente spoločnosť Flix nastavuje nové štandardy vďaka svojmu obchodnému modelu založenému na technológiách a ďalej podporuje konzistentnú a spoľahlivú ponuku pre cestujúcich.
Tím v Peru povedie Augusto Abarca. Spoločnosť bude spolupracovať s malými a strednými autobusovými spoločnosťami po celej krajine, ako je zvykom aj v iných regiónoch. „Som nadšený, že môžem priviesť spoločnosť Flix do svojej rodnej krajiny a zmeniť miestny trh diaľkovej autobusovej dopravy,“ hovorí riaditeľ Abarco. „Chystáme sa ponúknuť najlepší pomer ceny a kvality, poskytovať zákazníkom spoľahlivé služby a vynikajúci, digitálny rezervačný zážitok. Cieľom je vybudovať celoštátnu sieť.“
12 rokov spoločnosti Flix: Globálna expanzia poháňaná technológiami
Vo februári oslavuje spoločnosť Flix 12. výročie od vypravenia prvých autobusov medzi Mníchovom a Norimbergom. Odvtedy spoločnosť vybudovala globálnu sieť v Európe, Severnej Amerike, Indii a Latinskej Amerike. Vďaka dôvere vo svoju technológiu zmenil Flix celé odvetvie diaľkovej autobusovej dopravy: „Od začiatku bolo našou ambíciou rásť na medzinárodnej úrovni,“ hovorí Schwämmlein. „Rozšírili sme spoločnosť Flix po celej Európe a iba päť rokov po vzniku firmy sme začali pôsobiť v USA. S Latinskou Amerikou a Áziou nás veľké autobusové trhy ešte len čakajú. Európa a Severná Amerika, každý z nich má veľkosť trhu približne 2 miliardy eur. S celosvetovou veľkosťou viac ako 70 miliárd eur nám trh diaľkových autobusov ponúka množstvo ďalších príležitostí,“ dopĺňa Schwämmlein.