Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

FlixBus, európska spoločnosť pôsobiaca v oblasti autobusovej dopravy, po piatich rokoch od založenia v roku 2013 ohlásila ziskovosť celej skupiny za 2017. Na Slovensku dopravca expandoval v aprili minulého roka, kedy otvoril spojenia medzi 13 mestami. Bratislava je k zelenej sieti pripojená od roku 2015 a vyvinula sa na významný uzol v európskej sieti FlixBusu.

V súčasnosti má naše hlavné mesto v sieti FlixBusu pripojenie do 16 krajín a viac ako 400 destinácií.

FlixBus bol založený v Nemecku, kde tiež začal ponúkať svoje prvé spoje. Teraz poskytuje najrozsiahlejšiu medzimestskú autobusovú sieť obsahujúcu 200 000 denných spojov do 1 400 destinácií v 26 krajinách. V roku 2017 prepravil celkovo 40 miliónov cestujúcich.

„Ziskovosť v globálnom meradle umožňuje našej spoločnosti kontinuálny rast a rozvoj našich služieb. V roku 2018 našim zákazníkom ponúkneme technologické inovácie, ktoré ešte viac uľahčia cestovanie na kratšie aj dlhé vzdialenosti, a nové spojenia na Slovensku aj na európskej úrovni,“ približuje plány riaditeľ spoločnosti FlixBus pre Českú republiku a Slovensko Pavel Prouza.

Dopravca sa zameriava na pohodlnú organizáciu cesty cez webové stránky alebo mobilnú aplikáciu. Okrem stávajících funkcií, ako je odbavenie cez aplikáciu alebo navigácia na najbližšiu zastávku, v súčasnosti testuje možnosť rezervácie konkrétneho sedadla v autobuse. Po vyhodnotení by mal byť pilotný projekt, ktorý je teraz k dispozícii na 12 trasách, otvorený pre zákazníkov vo všetkých krajinách a na všetkých spojoch.

Značky: