Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

68 % podnikových používateľov má problém s časovo náročnou úlohou vytvárania zmysluplných odpovedí pri používaní e-mailu

Spoločnosť GFI Software, dodávateľ riešení pre bezpečnosť podnikových sietí, uviedla, že v prieskume medzi jej českými a slovenskými partnermi 91 % respondentov považuje automatizáciu reakcií v reálnom čase za hlavný prínos umelej inteligencie (AI) v podnikovej elektronickej pošte. Za najdôležitejšie prínosy nástrojov AI považujú skrátenie času pri vybavovaní e-mailov a zvýšenie produktivity pri práci s elektronickou poštou.

Viac ako dve tretiny podnikových používateľov považujú za hlavnú výzvu pri práci s e-mailom vytváranie zmysluplných odpovedí a polovica z nich bojuje s príliš veľkým množstvom e-mailov. V dôsledku toho môže dôjsť k oneskoreniu dôležitej komunikácie a strate obchodných príležitostí. Preto dnes mnohé spoločnosti testujú možnosti nástrojov umelej inteligencie, aby skrátili zdĺhavé a rutinné vybavovanie e-mailovej komunikácie, zvýšili produktivitu svojich zamestnancov a urýchlili reakcie na dôležité požiadavky.  

Kľúčové zistenia z prieskumu:

  • Pre 68 % respondentov je najväčšou výzvou vo firemnej e-mailovej komunikácii vytváranie zmysluplných odpovedí, pre 50 % denný objem e-mailov, pre 32 % obnovenie sústredenia sa na hlavné pracovné činnosti a pre 29 % triedenie a preposielanie iným.
  • Hlavný prínos umelej inteligencie vo firemnej e-mailovej komunikácii vidí 91 % respondentov v automatizácii odpovedí, 39 % v zabezpečení proti spamu/malvéru a prehľadávaní e-mailových archívov a 12 % v zabezpečení súladu s predpismi.
  • V oblasti inteligentnej automatizácie e-mailov vidí 88 % respondentov najväčší prínos v skrátení času stráveného správou e-mailov, 67 % v úspore nákladov na spracovanie e-mailov, 48 % v rýchlejšom reagovaní na požiadavky a 30 % v efektívnejšom spracovaní cudzojazyčných e-mailov.

„Denne vzniká obrovské množstvo obchodných e-mailov a ich počet skôr rastie, ako klesá,“ povedal Marek Prorok, manažér predaja riešení Eloquens v spoločnosti ZEBRA SYSTEMS. „Viac ako polovica e-mailov je nedôležitá komunikácia, ktorú možno spracovať automaticky a ušetriť tak časť z viac ako 2,5 hodiny, ktorú zamestnanci denne strávia vybavovaním e-mailov. Nasadenie umelej inteligencie v tomto procese predstavuje významný prelom v efektivite správy e-mailov a zvýšení produktivity.“

Spoločnosť GFI Software nedávno predstavila riešenie Eloquens, nástroj na automatizáciu podnikovej elektronickej pošty, ktorý eliminuje neefektívne činnosti pomocou pokročilej technológie umelej inteligencie. Medzi ďalšie riešenia GFI obsahujúce technológiu AI patrí antispamový a antimalvérový filter GFI MailEssentials, poštový server a klient GFI Kerio Connect a archivačné riešenie GFI Archiver. 

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.