Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Spoločnosť Gorenje, popredný európsky výrobca domácich spotrebičov a súčasť skupiny Hisense Europe, oznamuje predĺženie svojho dlhodobého partnerstva s Machineseeker Ligou majstrov EHF, elitnou európskou hádzanárskou súťažou.

Novinkou je, že spoločnosť Gorenje sa po prvýkrát stáva aj sezónnym partnerom súťaže EHF Champions League Women. Oznámenie bolo zverejnené počas turnaja TruckScout24 EHF FINAL4 v Kolíne nad Rýnom.

Cesta k oficiálnemu partnerstvu

Partnerstvo s Európskou hádzanárskou federáciou sa začalo už v roku 2017 na regionálnej úrovni. Odvtedy spoločnosť Gorenje svoju úlohu len neustále posilňuje. V roku 2022 sa potom značka stala prémiovým partnerom mužskej súťaže a teraz má štatút oficiálneho partnera pre mužskú aj ženskú Ligu majstrov EHF.

Rastúci záujem o ženský šport

Značka Gorenje bude preto viditeľná vo všetkých arénach a bude sa podieľať aj na marketingových aktivitách v oboch súťažiach. Spoločnosť Gorenje je napokon reklamným partnerom turnajov EHF FINAL4 žien 2024 a 2025, takže jej súčasný krok len potvrdzuje rastúcu podporu v oblasti ženského športu.

Kreatívny prístup k fanúšikom

Spoločnosť Gorenje sa profiluje ako kreatívny a angažovaný partner nielen v arénach, ale aj v digitálnom priestore. Či už to bol populárny online seriál Raňajky pre šampiónov počas pandémie, alebo nedávne kampane ako Young Players to Watch alebo Top 5 Goals. Fanúšikovia si značku Gorenje spájajú aj s nezabudnuteľnými aktivitami, ako je obrovská sušička, diskotéka s práčkou alebo kuchyňa s personalizovanými emoji maskami.

Ako partneri oceňujú spoluprácu

David Szlezak, výkonný riaditeľ marketingu EHF, povedal: „Sme radi, že môžeme rozšíriť spoluprácu s naším dlhodobým partnerom, spoločnosťou Gorenje. Je veľkým úspechom, že spoločnosť Gorenje rozširuje svoju podporu aj na súťaž žien. Potvrdzuje to našu spoločnú ambíciu ďalej rozvíjať obe klubové ligy.“

Alenka Potočnik Anžič, marketingová riaditeľka spoločnosti Hisense Europe, dodáva: „Partnerstvo s najprestížnejšími klubovými súťažami – teraz už aj v ženskej hádzanej – prináša našu sponzorskú víziu do reality. Spoločnosť Gorenje dlhodobo podporuje európsku hádzanú a táto nová kapitola je jasným dôkazom nášho záväzku.“

Hanson Han, výkonný riaditeľ Hisense Europe a prezident divízie Gorenje, Hisense Group Holdings, dodáva: „Sponzorovanie športu je strategickou investíciou, ktorá posilňuje značku a podporuje obchodný rast. Toto partnerstvo nám umožňuje nadviazať kontakt s našimi spotrebiteľmi a zároveň plniť náš záväzok poskytovať spoľahlivé, udržateľné a kvalitné domáce spotrebiče.“

Viac informácií na www.gorenje.sk

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.