• Vďaka 253,4% nárastu produkcie sa HONOR stal najrýchlejšie rastúcim brandom na domácom trhu
  • Predaje HONOR vzrástli o 18 % v porovnaní s augustom roku 2021[1]

Značka HONOR podľa dát posledného reportu IDC (International Data Corporation) dokázala prekonať pôvodné očakávania a plány za posledný štvrťrok roku 2021. Vďaka pokračujúcemu pozitívnemu trendu dosiahla medziročný nárast o 253,4 %. HONOR sa tak stal jednotkou za Android smartfóny na domácom čínskom trhu s viac ako 14,2 miliónmi predaných kusov chytrých telefónov. Ročná produkcia dosiahla 38,5 miliónov kusov. To je pre značku veľmi významný nárast v porovnaní s predchádzajúcim rokom 2020 a HONOR tak má veľmi silnú pozíciu v TOP 5 svetových výrobcov smartfónov.

Rok 2021 znamenal pre značku HONOR veľmi významný nárast, v oboch smeroch, ako čo sa týka nových produktov, tak investícií a inovácií do vývojových a výskumných centier (R&D). Dôležitým faktorom pre tak silný rast značky bolo uvedenie série prémiových smartfónov ako HONOR 50. Veľmi silne zarezonoval na domácom čínskom trhu aj naposledy uvedený HONOR Magic V, vôbec prvý ohybný telefón značky vôbec.

V novembri 2021 HONOR otvoril Intelligent Manufacturing Industrial Park, svoj vôbec prvý výrobný závod. Industrial Park disponuje certifikátom kontroly kvality nových produktov. V kapacitách je tiež produkcia vlajkových zariadení alebo odborné aj technologické vývojové inkubátory. HONOR sa tiež v neposlednom rade zameriava na vybudovanie vlastnej výrobnej kapacity za pomoci umelej inteligencie. Vďaka novému Industrial Parku chce tak značka dosiahnuť svoj cieľ dodávať prémiové produkty pre najlepší užívateľský zážitok, ktorý je možný v danej kategórii.

V roku 2022 bude HONOR ďalej pracovať na rozvoji produkcie na globálnom trhu. Prvá ochutnávka príde už čoskoro, na svetovej technologickej výstave MWC v Barcelone. HONOR na evente s podtitulom „The Power of Magic“ uvedie 28. februára od 13.00 hodín celý rad nových produktov pre globálny trh. Už čoskoro sa môžeme tešiť tak na niektoré novinky aj u nás.


[1] Data agentury Counterpoint:

Značky: