Je síce doba online, používatelia však stále chcú aj kamenné predajne. Práve tam sa definitívne rozhodnú na nákup svojho produktu. Spoločnosť HP a E LINKX tak otvorili v Prahe prvú kamennú predajňu v strednej Európe. Boli sme pritom.

Predajňa sa nachádza veľmi blízko obchodného centra Arkády Pankrác v Prahe, ľahko sa sem dostanete metrom linkou C. Rozprestiera sa na ploche plochu okolo 200 m2.
Produkt si pozriete a tiež sa poradíte
Tento showroom poskytuje možnosť priamo si vyskúšať produkty HP ale tiež pohodlne a zadarmo si vyzdvihnúť produkty zakúpené online na e-shope HPmarket.cz. Špecialitou je plne vybavený herný kútik.

Showroom a obchod spoločnosti HP v Prahe prevádzkuje spoločnosť E LINKX a jej cieľom je informovať a vzdelávať používateľov. Budú sa tu organizovať najrôznejšie akcie, ako napríklad predstavenie nových produktov alebo výukové kurzy.

Aj vybraná ponuka HP tlačiarní a multifunkcií
Ponúkaný sortiment zahŕňa tiež tlačiarne a spotrebný materiál, špeciálne zostavy, štandardné stolné počítače a notebooky na každodenné použitie. Cieľom je zaujať čo najväčší počet zákazníkov.

„Radi by sme sa zamerali na služby poskytované zákazníkom, budovanie pevného vzťahu so zákazníkom a posilnenie lojality k značke HP. Ako jednu z najväčších výhod by som vyzdvihla okamžitú podporu poskytovanú klientovi,“ povedala nám pri rozhovore Erika Lindauerová, generálna riaditeľka HP pre Českú republiku, Slovensko a Maďarsko. „Pozývame návštevníkov, aby fotili, natáčali videá a stali sa súčasťou zákazníckej cesty spoločnosti HP.“

Vyskúšajte si aj virtuálnu realitu
Okrem HP produktov pre bežné využitie si môžete prezrieť a na vlastnej koži vyskúšať aj technológie, ktoré tak ľahko neuvidíte. Napríklad virtuálnu realitu, špeciálne zostavy a profesionálne zariadenia. Nájdete tu herné počítače, notebooky a ďalšie špecifické zariadenia pre rôzne skupiny ako sú dizajnéri, architekti a inžinieri. Obsluha pomôže s výberom a vytvorením najlepšej zostavy.

Kamenná predajňa je tak príkladom efektívneho prepojenia on-line a off-line sveta. Moderný nákupný zážitok, ktorý integruje a kombinuje osobný prístup pre on-line zákazníkov a zároveň pridanú hodnotu pre off-line zákazníkov napomáha budovaniu dobrého vzťahu so zákazníkom a posilnenie lojality.
Zdroje: vlastné, HP