Spoločnosti chystajú veľkú reklamnú kampaň.

Intel a Microsoft sa spojili s výrobcami HP, Dell a Lenovo a spoločne pripravujú novú reklamnú kampaň. Jej cieľom bude poukázať na to, čo všetko dokážu moderné počítače. Kampaň bude mať slogan „PC Does What?“ a cieliť bude na televízne, printové aj online média. Reklama by sa mala podľa dostupných informácií objaviť iba v Amerike a Číne, čo je škoda.

Bez ohľadu na to ide o atraktívny projekt. Kampaň nie je zaujímavá tým, že výrobcovia chcú predávať viac počítačov (to je samozrejmé) a ani tým, že moderné zariadenia sú oveľa univerzálnejšie v porovnaní so starými počítačmi. Pokrok už nie je iba o zvyšovaní výkonu a výdrže batérie, ale o nových formátoch a integrovaní pokročilých funkcií – biometrické prihlasovanie, bezdrôtové nabíjanie atď.

Kampaň je atypická tým, že ide o spoločný projekt viacerých výrobcov počítačov. Hoci Intel aj Microsoft často spolupracujú s výrobcami počítačov aj v otázke marketingu a reklamy, takmer vždy ide o individuálne spolupráce.

Dodajme, že Intel nedávno oznámil, že používatelia využívajú viac ako 500 miliónov počítačov, ktoré sú staršie ako 5 rokov. Takéto zariadenia podľa výrobcu procesorov používateľov frustrujú, takže je čas vynoviť výbavu.

Roman Kadlec

Roman Kadlec
Testujem inteligentné hodinky, robotické vysávače, smartfóny a herné zariadenia. Sledujte ma na sociálnych sieťach @roman_fitit

Nechajte nám správu