Spoločnosť Konecta, líder v oblasti zákazníckej skúsenosti (CX) a digitálnych služieb, získala ocenenie Leader Award od spoločnosti Frost & Sullivan za inovácie, stratégiu založenú na umelej inteligencii a globálnej pôsobnosti. Toto ocenenie podčiarkuje vedúce postavenie spoločnosti Konecta v oblasti poskytovania riešení novej generácie pre zákaznícku skúsenosť v Európe a Latinskej Amerike.
V Európe, kde v danej oblasti pôsobí viac ako 250 poskytovateľov, hodnotila spoločnosť Frost & Sullivan v rámci tohtoročnej analýzy Frost Radar™ štrnásť popredných hráčov. Konecta bola jednou zo štyroch spoločností, ktoré dosiahli vynikajúci výsledok v Inovačnom indexe so skóre nad 4,25 z 5, čo predstavuje zlepšenie o celý bod oproti hodnoteniu z roku 2024. Toto uznanie radí Konectu medzi špičku poskytovateľov, ktorí nastavujú štandardy pre zákaznícku skúsenosť novej generácie v Európe.
Frost Radar™ je uznávaný benchmarkingový nástroj, ktorý hodnotí spoločnosti na základe ich inovačnej výkonnosti a rastového potenciálu s cieľom posúdiť ich budúci rozvoj a konkurenčné postavenie.
Medzi kľúčové faktory, ktoré k oceneniu prispeli, patria:
• Služby s dôrazom na AI: Konecta prepája AI a CX technológie prostredníctvom škálovateľnej platformy, ktorá zjednodušuje implementáciu a optimalizáciu v komplexných prostrediach.
• Efektívna hybridná prevádzka: Bezpečný low-code technologický ekosystém umožňuje flexibilné poskytovanie služieb a rýchlu konfiguráciu pracovných tokov a virtuálnych agentov.
• Investície do ľudí: So 120 000 zamestnancami Konecta školí tisíce pracovníkov v nástrojoch GenAI a nasadzuje AI asistentov pre zvýšenie produktivity a rýchlosti reakcie.
• Strategické technologické alliance: Partnerstvo so spoločnosťami Uniphore a Google Cloud urýchľuje inovácie v oblasti AI, automatizácie a cloudových CX riešení.
„Konecta preukázala silný záväzok k inováciám a rastu, čo dokazuje napríklad náš program Katalyst 2028. Využívame silu digitálnej transformácie ako pre našich klientov, tak pre vlastnú prevádzku, čím upevňujeme svoje postavenie v oblasti riadenia zákazníckej skúsenosti naprieč Európou,“ okomentoval ocenenie Jan Nedělník, CEO spoločnosti Konecta Czech, a dodáva: Okrem Európy sa spoločnosť stala aj lídrom v rebríčku Frost Radar™ 2025 pre Latinskú Ameriku, kde bola ocenená za rast, inovácie a vedúce postavenie na trhu.”