Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

  • Lexus dosiahol najvyššie skóre 97 v hodnotení reputácie značky Widewail
  • Číslo 1 medzi všetkými značkami a líder prémiovej triedy
  • Potvrdenie najvyšších štandardov zákazníckeho servisu

Lexus dosiahol dokonalé skóre v najnovšej online štúdii reputácie spoločnosti Widewail. Rebríček vznikol na základe analýzy viac ako ôsmich miliónov recenzií na Googli, ktoré poskytli zákazníci automobilových koncernov pôsobiacich v USA. Kontrolovalo sa, či hodnotenia zanechané online boli negatívne, neutrálne alebo pozitívne. Technológia AI Widewail bola použitá na preskúmanie údajov, ich kategorizáciu, pridelenie vhodného významu a interpretáciu výsledkov a trendov. Každá značka bola analyzovaná až z 27 aspektov, aby čo najlepšie demonštrovala jej povesť.

Lexus triumfuje druhýkrát

Výrobcovia boli zoradení podľa bodov získaných v „Health Score“, čo je ukazovateľ vytvorený pre štúdiu spoločnosťou Widewail. V edícii pre rok 2025 Lexus zlepšil svoj výsledok o dva body a získal najvyššie skóre zo všetkých značiek – 97 bodov zo 100 možných. Toyota sa v celkovom hodnotení umiestnila na druhom mieste so ziskom 96 bodov a posunula sa o jednu priečku vyššie.

Výsledky štúdie Widewail sú ďalším potvrdením najvyšších štandardov a kvality značky Lexus. Značka triumfovala nielen v rebríčku, ale je aj jasným lídrom prémiovej triedy. Ďalší súper bol klasifikovaný na štvrtom mieste a získal o dva body menej.

Lexus ocenil svoju profesionalitu

„Spoločnosť Lexus dokáže premeniť návštevnosť showroomov na vysoký počet pozitívnych recenzií na Googli, priemerne 27 za mesiac v každej prevádzke, čo je medziročný nárast o 26 %. Značka si udržala vysoký rating 4,7 a mieru odozvy 96 %,“ píše sa v správe Widewail.

Spoločnosť zdôrazňuje, že Lexus bol najlepší v 10 zo 16 ukazovateľov trhu a z hľadiska profesionality a služieb rozhodne vyniká. „Zákazníci zdôrazňovali profesionalitu zamestnancov značky Lexus o 36 % častejšie a značka mala najmenej negatívnych komentárov týkajúcich sa servisu automobilov,“ vysvetľuje Widewail.

Výsledky prieskumu potvrdzujú odhodlanie spoločnosti Lexus poskytovať najvyššiu možnú úroveň zákazníckych služieb. Princípy japonskej pohostinnosti Omotenashi sú základom prevádzky spoločnosti Lexus na všetkých trhoch a spoločnosť dôkladne skúma a analyzuje celý proces návštevy. V tomto smere vynikajú poľské showroomy značky. Zariadenia tejto krajiny získavajú takmer každý rok európske ocenenie KIWAMI (Japonsko za najlepšie), pričom patria medzi 10 najlepších značkových showroomov v Európe z hľadiska kvality služieb a implementácie obchodných ukazovateľov.

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.