Nemci ukazujú ako sa dá spolupracovať aj medzi najbližšími konkurentami

0

Predvianočný čas prináša viaceré prekvapenia. V Nemecku sa rozhodli vzájomne podporiť konkurenti:  Mercedes-Benz a BMW.

Za desiatym okienkom adventného kalendára mníchovského predajcu Mercedes-Benz teraz žiari model BMW iX3. A súčasťou vianočnej výzdoby v priestoroch BMW Welt je zase model Mercedes-Benz EQC 400. Podnet na takúto automobilovú výmenu medzi dvoma konkurentmi z prémiového segmentu vzišiel zo spoločného želania. Jeho zámerom je v týchto obzvlášť časoch podporiť lokálnych podnikateľov v Mníchove a vyslať v bavorskom hlavnom meste signál na spolupatričnosť.

BMW iX3 v adventnom kalendári Mercedes-Benz

Už po 18. raz sa v predvianočnom čase premení sklenené priečelie mníchovského predajcu Mercedes-Benz na nadrozmerný adventný kalendár. V minulosti sa každý deň za okienkami nachádzali jednotlivé modely stuttgartského výrobcu. Tento rok sa takýmto spôsobom za 24 okienkami adventného kalendára prezentujú so svojimi produktmi lokálni výrobcovia z Mníchova. Ide o súčasť iniciatívy Nakupujte lokálne, ktorá sa zameriava na spolupatričnosť a súdržnosť v tomto meste.

Mottom akcie je Držíme spolu, ktorým sa už viac ako 100 rokov riadia aj v Mníchove sídliaca automobilka BMW a mníchovský predajca Mercedes-Benz. Tento výrobca má pritom centrálu v Stuttgarte v spolkovom štáte Baden-Württemberg. Obaja celosvetoví prémioví konkurenti sa v predvianočnom čase ochotne dohodli na spolupráci, ktorá pomôže zviditeľniť aj lokálnych výrobcov. Výsledkom je, že za desiatym okienkom adventného kalendára mníchovského predajcu Mercedes-Benz sa nachádza model BMW iX3 a súčasťou vianočnej výzdoby v priestoroch BMW Welt sa stal model Mercedes-Benz EQC 400.

Mercedes_Benz EQC 400 vo výstavných priestoroch BMW Welt

Mercedes-Benz EQC 400 vo výstavných priestoroch BMW Welt

Týmto spôsobom sa okrem lokálnych výrobcov upriami pozornosť aj na oba elektrické automobily. Okolo mníchovského predajcu Mercedes-Benz prejde denne približne 180 000 vozidiel a bránami priestoru BMW Welt ročne prejdú viac ako 3 milióny návštevníkov, takže ide o jednu z najobľúbenejších atrakcií mesta Mníchov. O veľkú pozornosť v rámci regiónu sa zaslúžia aj sociálne siete automobiliek BMW a Mercedes-Benz.

Značky:

O autorovi

Ako novinár pracujem už od roku 1990. Teraz sa zaoberám mobilnou komunikáciou, multimédiami a vyhotovovaním videorecenzií a tiež videoreportáží. Snažím sa byť na každej lepšej tlačovke či už na Slovensku alebo v zahraničí. Mám rád fotografovanie a tiež cestovanie.

Pridaj komentár