Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Spoločnosť O2 spustila 1. novembra minulého roka svoj firemný magazín a po štyroch mesiacoch fungovania prilákala viac ako 400 tisíc čitateľov. Tí si spoločne prečítali už zhruba jeden milión článkov a čítaním portálu strávili dokopy dva roky svojho času.

Filozofiou magazínu Sóda je cez pozitívne a inšpiratívne témy ponúknuť návštevníkom stránky “inteligentné čítanie ku káve”, teda prinášať hodnotné informácie, ktoré sú však podané ľahko a pútavo.

„Firemné hodnoty spoločnosti O2 – férovosť či zjednodušovanie života pomocou technológií, sa tak snažíme preniesť do formy kvalitného obsahu, čo sa odráža aj v tématických okruhoch, ktorým sa magazín Sóda venuje. Píšeme napríklad o slušných slovenských podnikateľoch, o poctivých výrobkoch, o úctivej komunikácii, o fair-play v športe a podobne,” prezradil Pavol Hlubina, editor časopisu.

K doterajším témam pribudla už aj  experimentálna sekcia firemných blogov, ktorá ponúka partnerom spoločnosti O2 mediálny priestor na prezentáciu vlastnej činnosti a zároveň čitateľom prináša špecifický obsah prezentovaný z pohľadu odborníka vo svojej oblasti.

Viac o samotnom magazíne sa dozviete na: http://soda.o2.sk/

Značky: