Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Obľúbená maďarská značka nárazu vzdorných krytov na mobilné telefóny prichádza s novou korporátnou identitou aj novou produktovou líniou.

  • Odvaha a stáť si za svojím bude hlavným komunikačným posolstvom Mobilfoxu, ktorý je na slovenskom trhu od roku 2019.
  • S novou korporátnou identitou bude spustených aj 10 nových produktov a 30 nových kolekcií.
  • Keďže pre Mobilfox nie je nič nemožné, spoločnosť pokračuje v expanzii do západnej Európy.

Mobilfox, ktorý tento rok oslávil 6. narodeniny, prešiel kompletnou obnovou značky. To zahŕňa rebranding komunikácie spoločnosti aj oživenie sortimentu. Nová firemná identita bude o odvahe a zdravom sebavedomí. „Obe hodnoty sú súčasťou Mobilfoxu od založenia spoločnosti a teraz sa odrážajú aj v korporátnej identite. Nový imidž a komunikácia povzbudzujú mladých ľudí, aby boli odvážni, stáli si za svojím a nebáli sa vyjadriť,“ vysvetľuje Kevin Diller, ktorý založil Mobilfox vo veku 16 rokov.

Odvážny a statočný postoj podporujú jedinečné a prispôsobiteľné odolné kryty na telefóny, ktoré sú skvelou voľbou, ako udržať telefón v bezpečí počas vzrušujúcich dobrodružstiev. Na výber je veľa možností, keďže Mobilfox verí, že každý zo zákazníkov je jedinečný. Práve preto spoločnosť ľudí vyzýva, aby ukázali svoj vlastný štýl pomocou personalizovaných krytov.

Obľúbená značka na slovenskom trhu

Slovenská a Česká republika boli prvé dva zahraničné trhy, na ktoré vstúpil Mobilfox. Odvtedy spoločnosť rýchlo rástla a v súčasnosti je najpopulárnejšou značkou s viac ako miliónom zákazníkov na oboch trhoch. „Vstup na trh v roku 2019 bol rýchly a úspešný, aj keď sme narazili na problémy s distribúciou. Rýchlo sme ich vyriešili, aby sme mohli poskytovať tie najlepšie služby,“ vysvetľuje Kevin Diller.

Spoločnosť uvádza nové produktové línie

Rýchly rast spoločnosti pokračuje aj v tomto roku. Mobilfox uvádza na trh desať nových produktov, všetky inšpirované potrebami zákazníkov. Spoločnosť len nedávno predstavila svoju novú vlajkovú loď, Full-Shock 3.0, vylepšenú verzia predchádzajúceho modelu. Nová verzia ponúka ešte väčšiu odolnosť proti nárazom až výšky 3,5 pol metra, či vylepšený banánový tvar pre ešte väčšiu bezpečnosť. Vnútro zadného krytu je pokryté vzorom z mikrobodiek, čo zaručuje vyššiu odolnosť a príjemnejší dotyk.

Globálna komunita a vstup na nové trhy

Dnes už zrelá firma mení aj komunikáciu. Odteraz bude komunikovať na globálnej stránke Instagramu, s cieľom vybudovať veľkú, medzinárodnú komunitu. Súčasťou zmien je aj spustenie kompletne vynovenej webovej stránky. Novú identitu a produkty predstavuje firma v 16 európskych krajinách. Mobilfox však naďalej  expanduje. Tento rok zatiaľ vstúpil na 6 nových trhov – Litva, Lotyšsko, Estónsko, Nemecko, Španielsko a Portugalsko.

Viac informácií o spoločnosti Mobilfox nájdete na  webovom sídle spoločnosti.

Značky: