Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Národná diaľničná spoločnosť má najlepšiu webovú aj facebookovú stránku. Rozhodol o tom Klub podnikových médií. Zbierka cenných sošiek NDS Podnikové médium roka sa tak rozrástla na osem.

Na odovzdávaní cien Podnikové médium roka 2018 NDS bodovala stopercentne. V oboch kategóriách, do ktorých sa NDS zapojila, obsadila prvé miesto.  Obstála v tvrdej konkurencii zástupcov súkromnej aj štátnej sféry. Odborná porota vyzdvihla predovšetkým komunikáciu a štýl komunikácie NDS s cieľovými skupinami.

Tri roky na Facebooku

Národná diaľničná spoločnosť komunikuje so svojimi fanúšikmi na Facebooku od roku 2016. Za necelé tri roky sa NDS podarilo nazbierať krásnych takmer 12 tisíc fanúšikov. Tých pravidelne podrobne informujú o výsledkoch svojej činnosti. Vysoký záujem dlhodobo vzbudzuje seriál fotografií a videozáznamov z jednotlivých stavieb, informácie o práci prevádzkového úseku či rôzne typy súťaží. Samozrejme, nezabúda sa ani na otázky sledovateľov, na ktoré sa snažia včas a odborne odpovedať.

Web v novom šate

Rovnako, vynovená webová stránka zožala u odbornej poroty úspech. Návštevníci na nej oceňujú najmä prehľadnosť a príjemný dizajn. Motoristická verejnosť na tejto stránke nájde všetky dôležité informácie o činnosti NDS, výstavbe úsekov či službe Diaľničná patrola.

Značky: