Marketingová konferencia na tému dôležitosti insightu v strategickom plánovaní a vytváraní kreatívneho konceptu.

Dátum: 13. septembra 2018

Lokalita: X- Bionic Sphere Šamorín

Program:

  • Sajfa bude celú akciu moderovať a na úvod prezradí aké princípy uplatňuje pri tvorbe obsahu na svojich kanáloch a ako pristupovať na Slovensku k self promo.
  • Bekim spoločne na stagi so šéfkou marketingu Slovak Telekomu a kreatívnym riaditeľom Saatchi, porozprávajú ako prebiehal prechod zo Sagana na Bekima v úspešnej kampani.
  • Ondrej Krátky, CEO najúspešnejšej českej taxi služby Lifttago nám porozpráva ako mu poctivá práca s insightom dlhé roky pomáha nielen vyhrať prestížnu súťaž Cannes Liones, ale aj inovovať úspešný česko – slovenský start up.
  • Vanda Wolfová, Head of Agency pre slovenský a český trh v Google, sa s nami príde podeliť o jej dlhoročné skúsenosti v agentúre Ogilvy a Google.
  • Ladislav Špaček, bývalý hovorca Václava Havla a najväčší odborník na etiketu v ČR, nám príde prezradiť tipy ako dosiahnuť vyššej účinosti v komunikácii s klientom a naučí základy business etikety.
  • Katka Kovalcik bude mať prednášku na tému rozvoja soft skills v oblasti vystupovania na verejnosti a ako prezentovať s ľahkosťou..

Počas celého dňa bude k dispozícii kvalitný catering, môžete využiť areál X-Bionic Sphere a pre tých, ktorí si konferenciu chcú spríjemniť pohárom vína sú k dispozícií vouchre na HOPIN taxi.

BACK TO THE INSIGHT. Conference

X-BIONIC® SPHERE Šamorín
13. Septembra 2018

Viac informácií o konferencii na http://smartko.sk

 

Značky:

Komentáre sú uzavreté