Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Na Slovensku pôsobí aktuálne viac ako 9 000 e-shopov a obrat e-commerce trhu už prekročil 800 mil. EUR. Vybudovať úspešný a ziskový e-shop si dnes vyžaduje oveľa viac úsilia, väčší štartovací kapitál a najmä špičkové know-how, ktoré je kľúčom k vybudovaniu dlhodobej konkurenčnej výhody a odlíšeniu od konkurencie.

Pricemania Academy už od roku 2013 vzdeláva majiteľov a marketérov e-shopov, ale aj iných firiem s aktivitami na internete. Za toto obdobie už vzdelávacím program prešlo viac ako 900 účastníkov zo všetkých regiónov Slovenska, ktorí absolvovali spolu viac ako 100 interaktívnych workshopov. Program pokrýva väčšinu oblastí, s ktorou sa majiteľ e-shopu nevyhnutne stretne počas jeho prevádzky. Od webovej analytiky, cez optimalizáciu pre vyhľadávače, správu kampaní v rámci Google AdWords, e-mail marketing, budovanie značky, copywriting, starostlivosť o zákazníkov a ďalšie témy.

Vzdelávanie v Pricemania Academy prebieha v malých skupinách maximálne 11 ľudí, vďaka čomu je priestor venovať sa aj individuálne jednotlivým účastníkom. Od spustenia programu bolo cieľom zakladateľov to, aby si zo školení účastníci odniesli hmatateľné know-how, ktoré vedia okamžite využiť v praxi.

“Už dlho som vnímal, že formát klasických konferencií má len veľmi malú pridanú hodnotu pre účastníkov z pohľadu vzdelávania. Väčšinou sa človek dozvie, aké sú trendy a na čo sa treba zamerať, ale už sa nedozvie, akým spôsobom má danú oblasť uchopiť, ako ovládať konkrétny nástroj alebo nastaviť stratégiu a už vôbec sa nemá priestor naučiť novým zručnostiam. V Pricemania Academy ideme naopak maximálne do hĺbky, čo je síce časovo náročnejšie, ale prináša to reálne výsledky a vysokú spokojnosť účastníkov. Vďaka tomu, čo sa u nás naučia, vedia pre svoju firmu zarobiť viac financií alebo ušetriť zdroje vďaka lepšej znalosti problematiky. Za 5 rokov pôsobenia dosahuje spokojnosť účastníkov 99,7 %, takže náš zámer sa darí napĺňať nad očakávania”, hovorí Michal Král, zakladateľ Pricemania Academy.

Okrem workshopov, ktoré majú fixný kalendár, Pricemania Academy umožňuje aj školenia na mieru a to aj priamo vo firmách, čo je vhodné pokiaľ je potrebné vyškoliť tím ľudí a prispôsobiť obsah workshopu na mieru.

Sám autor programu tiež poskytuje individuálne konzultácie majiteľom e-shopov. Cieľom je  zanalyzovať aktuálny stav e-shopu, identifikovať priestor na zlepšenie a dať konkrétne odporúčania, ktoré prinesú zvýšenie návštevnosti a obratu e-shopu.

Viac info o programe a kalendár workshopov si môžete pozrieť na www.pricemaniaacademy.sk.

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.