Destiny 2 chytá druhý dych. Dôvodom je nový datadisk a sprístupnenie hry vo forme Free to Play.

O hre Destiny 2 sme už na stránkach magazínu TOUCHIT informovali. Zrecenzovali sme pôvodnú hru, ktorá sa dostala na trh v septembri 2017. Je pravda, že Destiny nedávno dostala nový datadisk s názvom Shadowkeep, avšak to samé o sebe nie je taká výrazná udalosť, aby sme tejto hre venovali samostatnú stránku – štandardne by sme datadisk zhrnuli v polstranovej recenzii.

Hra Destiny 2 sa však s príchodom uvedeného datadisku zmenila. Prešla na koncept Free to play, presťahovala sa na platformu Steam a aplikovala takzvaný cross save systém. Všetky tieto novinky sa podpísali pod to, že Destiny 2 si zaslúži vašu pozornosť, a to bez ohľadu na to, či ste ju už v minulosti hrali alebo nie. A ono je to vlastne úplne jedno.

Destiny 2 je FPS strieľačka s RPG prvkami. Po novom už nebudete zvyšovať úroveň vašej postavy, ale budete si vylepšovať vaše brnenie a zbrane. Skúsenosti, ktoré počas plnenia misií získate, sa použijú na zvýšenie vašej úrovne v rámci aktuálnej sezóny – dokopy je k dispozícii 100 úrovní a za každú úroveň získate jednu alebo dve odmeny. To závisí od toho, či ste si kúpili takzvaný Season Pass alebo nie.

Hľadáte zábavnú strieľačku s RPG prvkami, ktorá vás zabaví na desiatky hodín? Práve ste ju našli

Hráči, ktorí hrali pôvodnú verziu tejto hry, si budú na nový systém chvíľu zvykať. Funguje to však dobre a máte neustálu motiváciu plniť množstvo misií, výziev a úloh, ktoré tvorcovia pripravili. Nebudeme preháňať, keď povieme, že hranie Destiny 2 môže byť pre niekoho tak časovo náročné, ako je každodenná 8-hodinová práca. Záleží iba na vás, koľko času chcete hre obetovať, avšak plnenie všetkých denných a týždenných výziev a úloh dokáže zabrať veľa času.

Destiny 2 ponúka obrovské množstvo obsahu. Pokiaľ sa k hre dostanete teraz prvýkrát, zadarmo získate prístup k trom príbehovým kampaniam, k množstve úloh, kooperatívnemu obsahu pre troch hráčov a tiež aj ku kompetitívnemu multiplayeru. Je toho naozaj veľa, čo si teraz môžete v Destiny 2 užiť zadarmo. Pokiaľ teda hľadáte strieľačku na zabitie zimnej nudy, Destiny 2 je skvelá voľba. Hra počas posledných dvoch rokov dozrela a teraz je v najlepšej možnej forme.

Hráči, ktorých Destiny 2 baví, si môžu kúpiť aj najnovší datadisk Shadowkeep. Nováčikom odporúčame, aby s nákupom počkali a najskôr si hru vyskúšali v bezplatnej verzii – získajú tak dobrú predstavu, či ich Destiny baví alebo nie a keď dokončia dostupný obsah, potom si môžu kúpiť najnovší datadisk. Ten prináša nové príbehové misie a úlohy, nové zbrane a nový kooperatívny obsah pre troch a šiestich hráčov.

Praktické je, že Destiny 2 môžete teraz hrať na rôznych platformách s jednou postavou. Váš postup v hre sa totiž synchronizuje medzi všetkými platformami, pre ktoré je hra dostupná.

• Obrovská porcia obsahu zadarmo
  • Výborný pocit zo strieľania