Správu ako prvý priniesol renomovaný ázijský webový portál Nikkei Asian Review, podľa ktorého Samsung plánuje znížiť produkciu OLED displejov o viac ako polovicu.

Na jednej strane odvekí rivali, na strane druhej významní obchodní partneri. To je prípad dvoch technologických gigantov, ktorí momentálne neohrozene vládnu svetu v segmente smartfónov. Mnohí si možno pomyslia, že neúspech jedného, je vodou na mlyn toho druhého, no neplatí to tak vždy. Od predajných úspechov iPhonu X sa totiž do značnej miery odvíja aj úspech a ziskovosť spoločnosti Samsung Display, dcéry Samsung Electronics, ktorá produkuje OLED panely pre aktuálne najdrahší masovo vyrábaný smartfón na svete.

Práve kvôli nepresvedčivým predajom desiatej generácie ikonického smartfónu s logom nahryznutého jablka, Samsung Display vyrobí v prvom kvartáli tohto roku menej ako polovicu OLED panelov v porovnaní s pôvodným plánom. Kým pôvodná prognóza sa  pohybovala blízko 50 miliónovej hranice, realita bude niekde na úrovni 20 miliónov vyrobených kusov. Niekto by azda právom poznamenal, že ide o veľmi slušné číslo, Apple a Samsung sú však v posledných rokoch zvyknutí na to, že sa pohybujú v absolútnej špičke a prvé 3 mesiace tohto roka budú zrejme pre oboch znamenať mierne sklamanie.

Zdroj: Cnet

 

Mohlo by vás zaujímať:

Odhady predaja iPhonu X sa opäť znižujú. Môže za to lacnejší iPhone, ktorý by mal prísť na jeseň