Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Po troch mesiacoch pilotnej prevádzky Slovenská sporiteľňa oficiálne spúšťa web #mamnato.sk. Ten prepája hodnoty banky s príbehmi inšpiratívnych ľudí, komunitnými projektmi a podnetnými myšlienkami. Okrem sprostredkovania atraktívneho obsahu návštevníkom ho banka bude využívať na lepšiu prácu s klientskou databázou.

V slovenskom internetovom priestore je Slovenská sporiteľňa obsahovým lídrom a jej firemný web patrí s počtom 1,5 milióna návštev mesačne k najnavštevovanejším firemným stránkam vôbec. Strategickým cieľom banky však nie je len rozvoj domovskej stránky, ale aj dlhodobé systematické budovanie obsahu nad ďalšími originálnymi platformami. K nim teraz pribúda portál #mamnato.sk, ktorý cieli najmä na cieľovú skupinu 18 – 35 rokov.

„Snažíme sa o vytvorenie komunity a systému vlastných médií, ktoré podporujú náš strategický pozicioning. Ich návštevnosť využívame aj v rámci remarketingu na lepšie cielenie a personalizáciu ponúk,“ hovorí Dáša Juríková, riaditeľka odboru stratégie a rozvoja značky Slovenskej sporiteľne.

Najväčšia slovenská banka prevádzkuje viacero microsites. Portál #mamnato.sk sa už počas svojej trojmesačnej pilotnej prevádzky zaradil k najnavštevovanejším z nich, keď zaznamenal takmer 80 tisíc unikátnych zobrazení s priemernou dobou návštevy viac ako 9 minút.

Obsahový ekosystém Slovenskej sporiteľne podľa počtu unikátnych zobrazení za posledné tri mesiace
mamnatogrant.sk286 tis.Informácie o grantovej schéma Nadácie Slovenskej sporiteľne
slsphypoteka.sk131 tis.Overí reálnosť predajnej ceny bytu, zobrazí občiansku vybavenosť v okolí
mamnato.sk78 tis.Prináša inšpiratívne témy
slspauto.sk61 tis.Overí odhadovanú cenu a parametre ojazdeného vozidla
zaplatmobilom.sk37 tis.Poradí ako na platenie mobilom
digitalneinvestovanie.sk38 tis.Vysvetlí prečo a ako investovať
zacinamepodnikat.sk22 tis.Podpora začínajúcich podnikateľov
akonatokonferencia.sk4 tis.Biznisová konferencia pretavená do článkov a príbehov

Za obsahovou stránkou portálu stojí agentúra Diorama. „V Slovenskej sporiteľni sme našli skvelých partnerov a sme vďační za tandem, v ktorom magazín vzniká. Cítime veľký záväzok v otváraní užitočných a hodnotných tém. Uvedomujeme si totiž, že ľudia čoraz viac vnímajú pretlak informácií a vážia si čas, ktorý venujú obrazovkám,“ hovorí Jakub Otčenáš, Managing Partner Dioramy.

„Často počúvame, že mladí ľudia nečítajú a že iba konzumujú obsah zo sociálnych sietí. Na doterajších číslach portálu mamnato.sk vidíme, že to nemusí byť tak a že o inšpiratívne čítanie je záujem,“ hodnotí priebežné výsledky Dáša Juríková.

#mamnato.sk je rozčlenené do štyroch tematických okruhov – hodnoty, financie, kultúra a podnikanie. Už teraz obsahuje niekoľko desiatok článkov, rozhovorov a videí a priebežne sa rozširuje o ďalšie. Dočítať sa tu môžete napríklad ako sa organizujú a financujú hudobné festivaly, aké je zákulisie futbalového klubu či prečo je cirkulácie lepšia ako recyklácia. Novinkou sú videá z nakrúcania obľúbeného podcastu Boris a Brambor a čoskoro k nim pribudne aj vlastný „sporiteľničný“ #mamnato podcast.