Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Slovenská technologická spoločnosť FaceMedia minulý týždeň predstavila revolučnú novinku vo svete retailu hneď na dvoch svetovo najvýznamnejších retailových podujatiach súčasne.

Na Euroshope v nemeckom Düsseldorfe a na Expo ANTAD & Alimentaria v mexickej Guadalajara (za účasti mexického prezidenta) uviedli na trh svetový unikát. Ide o dôsledne prepracované heat mapy umožňujúce automatizovanú analýzu pohybu s jedinečnou možnosťou filtrovania dát a náhľadov zvlášť pre pohlavia, vek a spokojnosť zákazníkov. FaceMedia svojou novinkou získala enormnú pozornosť a záujem svetových retailových reťazcov, čím potvrdila pozíciu lídra v inovatívnych softvérových riešeniach pre in-store analytiku v retaile.

FaceMedia už tretí rok úspešne reprezentuje Slovensko na kongresoch a výstavách po celom svete. Kamerové systémy so slovenským softvérom aktuálne do sveta prinášajú ďalšie skvelé príležitosti pre optimalizáciu prevádzok. Získať detailný prehľad o vyťaženosti, atraktívnosti a zákazníkovom vnímaní jednotlivých zón v predajniach ešte nikdy nebolo tak pohodlné. Inštalácia kamerového systému s prepracovaným softvérom rozpoznávajúcim tváre a postavy návštevníkov umožňuje získať detailný prehľad o ich zákazníckom zážitku v reálnom čase.

„V súčasnosti, v dobe silnej konkurencie a zaznamenanej tendencie prechodu z on-line nákupu späť do kamenných predajní, sa zákazník a jeho zážitok pri nakupovaní dostáva stále viac a viac do centra pozornosti predajcov. Napríklad, z predajcu sa stal, alebo stáva nie len podávač produktu a príjemca odplaty, ale prechádza do role konzultanta. Uvedené sa prejavuje aj v náraste dopytu po sofistikovaných retailových riešeniach analyzujúcich
zákaznícky zážitok.“ vysvetľuje Ján Iľko, Co-Founder, FaceMedia.

Značky: