Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Technologická spoločnosť Huawei, ktorá je v súčasnosti lídrom vo vývoji a zavádzaní sietí 5G na globálnom trhu, spolupracuje s PR agentúrou Neuropea už vyše roka. Spolupráca sa orientovala predovšetkým na oblasť korporátnej komunikácie, po tom čo sa však osvedčila, rozšírila sa v týchto dňoch aj o produktovú komunikáciu.

Spoločnosť Neuropea poskytuje svojim klientom poradenstvo v oblasti Public Relations a Public Affairs už 14 rokov a patrí medzi najväčšie PR agentúry na slovenskom trhu.

Doteraz spolupracovala s agentúrou Neuropea divízia podnikových riešení a sieťová divízia. Teší ma, že sme uzatvorili zmluvu a rozšírili spoluprácu aj na našu spotrebiteľskú divíziu. Neuropea máme veľmi dobré skúsenosti, preto sme sa rozhodli, že komunikačne podporia aj predaj našich produktov, tak aby sme mali všetko, ako sa hovorí, pod jednou strechou,“ uviedla na margo spolupráce Ela Dekánková, PR manažérka Huawei Consumer Business Group (CBG). Spotrebiteľská divízia Huawei Slovensko zodpovedá za dodávanie mobilných telefónov, tabletov, počítačov a nositeľných technológií na slovenskom trhu. „Spotrebiteľskú divíziu Huawei čaká náročný rok. Našou výzvou bude predstaviť nový typ smartfónu – AG smartfón, ktorý síce využíva platformu Android, no nedisponuje Google službami. Už teraz sa stretávame s dezinformáciami u konečných spotrebiteľov a našim cieľom bude vysvetliť každému fanúšikovi a klientovi Huawei, o akú zmenu pôjde. Verím, že sme v PR agentúre Neuropea našli správneho partnera pre externú komunikáciu,” približuje Ela Dekánková.

„Rozšírenie spolupráce vnímame ako prejav dôvery a ocenenie našej doterajšej práce, preto si ho veľmi vážime. V tejto súvislosti sme posilnili aj tím ľudí, ktorí budú zodpovední za komunikáciu tohto klienta z našej strany,“ povedal pri tejto príležitosti Peter Papanek, CEO agentúry Neuropea. Ako dodal, verí, že táto spolupráca bude prínosná pre obe zúčastnené strany.

Značky: