Tentokrát sa do rebríčka dostali až tri technologické značky.

Z nich v hodnotení najlepšie obstála spoločnosť Apple, ktorá sa umiestnila na celkovom treťom mieste. To znamená, že sa nachádza hneď za spoločnosťami Disney a Tesla. Do TOP 10 sa z technologických značiek okrem spoločnosti Apple a Tesla dostal aj Android. Celková štúdia pritom obsahovala až 600 spoločností. Je založená na Big Data a AI, čo umožňuje získať širšie poznatky v reálnom čase. 

Štúdia MBLM merala „intimitu značky“ skúmaním emocionálneho prepojenia používateľov so značkou. To zahŕňa charakteristiky ich väzby v kategóriách, ako je nostalgia, zhovievavosť a identita. Meria tiež intenzitu väzieb používateľov so značkami.

Oblasťou, v ktorej napríklad značka Apple dominovala, je kategória, ktorá definuje oddanosť k značke. Spoločnosť sa vysoko umiestnila aj v kategórii „zdieľanie„. Táto oblasť definuje to, akým spôsobom sa značka a spotrebitelia o sebe dozvedajú, a ako sa navzájom ovplyvňujú.

TOP 10 značiekZdroj: CultOfMac
TOP 10 značiek

TOP 10 najlepších značiek a ich skóre:

  • Disney – 68,1
  • Tesla – 67,4
  • Apple – 65,3
  • Sony – 65,0
  • YouTube – 64,3
  • Mercedes – 63,9
  • Trader Joe’s – 59,8
  • Netflix – 59,6
  • Android – 59,1
  • SEGA – 59,1

Zdroj: CultOfMac

Prečítajte si aj:

Značky:

Peter Hupka

Peter Hupka
Každý deň sledujem aktuálne dianie v technologickom svete a vyberám tie najzaujímavejšie témy pre náš web.