Tentokrát sa do rebríčka dostali až tri technologické značky.
Z nich v hodnotení najlepšie obstála spoločnosť Apple, ktorá sa umiestnila na celkovom treťom mieste. To znamená, že sa nachádza hneď za spoločnosťami Disney a Tesla. Do TOP 10 sa z technologických značiek okrem spoločnosti Apple a Tesla dostal aj Android. Celková štúdia pritom obsahovala až 600 spoločností. Je založená na Big Data a AI, čo umožňuje získať širšie poznatky v reálnom čase.
Štúdia MBLM merala „intimitu značky“ skúmaním emocionálneho prepojenia používateľov so značkou. To zahŕňa charakteristiky ich väzby v kategóriách, ako je nostalgia, zhovievavosť a identita. Meria tiež intenzitu väzieb používateľov so značkami.
Oblasťou, v ktorej napríklad značka Apple dominovala, je kategória, ktorá definuje oddanosť k značke. Spoločnosť sa vysoko umiestnila aj v kategórii „zdieľanie„. Táto oblasť definuje to, akým spôsobom sa značka a spotrebitelia o sebe dozvedajú, a ako sa navzájom ovplyvňujú.

TOP 10 najlepších značiek a ich skóre:
- Disney – 68,1
- Tesla – 67,4
- Apple – 65,3
- Sony – 65,0
- YouTube – 64,3
- Mercedes – 63,9
- Trader Joe’s – 59,8
- Netflix – 59,6
- Android – 59,1
- SEGA – 59,1
Zdroj: CultOfMac
Prečítajte si aj: