Spoločnosť Ubisoft, popredný svetový tvorca a vydavateľ videohier, a Visa, globálny líder v oblasti digitálnych platieb, dnes oznamujú trojročné strategické partnerstvo, ktoré v rámci Európy prinesie nové a vzrušujúce príležitosti pre obohatenie herných zážitkov.
V rámci partnerstva s Ubisoftom spustí Visa spoločné marketingové kampane zamerané na obľúbené hry, vrátane nedávno uvedenej edície Just Dance™ 2025. Tieto kampane prinesú exkluzívny obsah, výhody služby Ubisoft+ a herné kódy pre zákazníkov v Európe a Spojenom kráľovstve. Vybrané skupiny spotrebiteľov sa k týmto benefitom dostanú prostredníctvom špeciálnych Visa promo akcií.

V nadchádzajúcich troch rokoch budú obe spoločnosti v rámci strategickej spolupráce tiež vyvíjať inovácie, ktoré prekračujú hranice herného sveta, a to prostredníctvom rôznych spoločných iniciatív. Na oslavu uvedenia Just Dance™ vznikne exkluzívna tanečná choreografia, v ktorej sa predstaví futbalistka Kika Nazareth, členka tímu Visa.
Kimberly Kadlec, marketingová riaditeľka Visa Europe, k partnerstvu uviedla: „Teší ma, že Visa prostredníctvom spolupráce s Ubisoftom vstupuje do sveta hier a ponúkne držiteľom kariet a ďalším zákazníkom exkluzívne možnosti. Je to začiatok vzrušujúcej cesty pre obe značky a tešíme sa, čo všetko prinesie.“
Chris Early, SVP pre strategické partnerstvá a rozvoj podnikania v spoločnosti Ubisoft, dodal: „Dnešným dňom začína naša spolupráca s Visa, vďaka ktorej prinesieme držiteľom Visa kariet exkluzívny herný obsah. Čoskoro sa podelíme o ďalšie novinky.“
Táto spolupráca nadväzuje na viac ako 40-ročnú históriu Visa v oblasti významného sponzorstva a partnerstva v športe a zábave a teraz ju rozširuje aj do herného priemyslu. Jej cieľom je prinášať silné zážitky klientom a držiteľom svojich kariet.