Ocenenie potvrdzuje odhodlanie značky prinášať inovácie orientované na užívateľov a svedčí o úspechu pri zavádzaní stratégie značky
Globálna technologická značka HONOR oznámila, že na galavečere Kantar BrandZ China 2023 v Šanghaji, získala ocenenie Inšpiratívna hviezda inovácií v kategórii Inteligentné zariadenia.
Rebríček BrandZ je celosvetovo uznávaným meradlom efektivity marketingu. Metodiku hodnotenia a údaje spoločnosti Kantar BrandZ využívajú ako dôležité ukazovatele svetové finančné inštitúcie a popredné organizácie, čo značkám umožňuje lepšie vyhodnocovať ich výkonnosť. Podľa hodnotenia Kantar Group, HONOR zaujal poprednú pozíciu v oblastiach, ako sú Meaningful Index, Demand Power Index a Shaking Things Up Index. Okrem toho HONOR prekonal ostatné značky v kategórii Inteligentné zariadenia, čím si vyslúžil ocenenie Inšpiratívna hviezda inovácií.
Miaozhen Academy of Marketing Science (MAMS) medzitým zverejnila zoznam „BrandGrow Top 100 Emerging Brands in China“ na rok 2023. S potenciálnou hodnotou aktív cez 3,8 bilióna RMB, čo je medziročne o 70,8 miliardy RMB alebo 23 % viac, sa spoločnosť HONOR umiestnila na prvom mieste rebríčka už druhý rok po sebe.
Termín „potenciálne aktívum“ prvýkrát použila spoločnosť MAMS ako kľúčový finančný ukazovateľ pre hodnotenie rastového potenciálu novo vznikajúcich značiek. Pri hodnotení sa berie do úvahy nielen súčasná hodnota značky, ale aj jej rastový potenciál založený na interných a externých rastových faktoroch. Zohľadňujú sa tiež údaje zo spotrebiteľských prieskumov, online dosah a index Baidu, hodnotenie investičných inštitúcií a verejné finančné údaje.
„HONOR je vyzývateľom, ktorý stále posúva hranice inovácií. Spotrebitelia túto značku uznávajú pre jej rozmanité produkty a smart zážitky, rovnako ako pre jej záväzok voči životnému prostrediu a spoločnosti. Sme radi, že HONOR je dnes jednou z najlepších svetových značiek inteligentných zariadení,“ k oceneniu sa vyjadrila Doreen Wang, generálna riaditeľka spoločnosti Kantar Greater China a globálna predsedníčka spoločnosti Kantar BrandZ.
„Spoločnosť HONOR verí, že produkty sú základom značky a značka je najjasnejším ukazovateľom uznania výrobku. Sme presvedčení, že prémiové produkty vytvárajú prémiovú značku, a preto sa spoločnosť HONOR zaviazala k stratégii dvoch vlajkových lodí a zameriava sa na vytváranie najlepších skladacích smartfónov. Odkedy sme sa pred takmer tromi rokmi osamostatnili, reinvestujeme 10 % našich ročných príjmov do výskumu a vývoja. Doterajší pokrok v globalizácii aj snahe stať sa prémiovou značkou nás teší a radi by sme spoločnosti BrandZ poďakovali za uznanie,“ uviedol Ray Guo, CMO spoločnosti HONOR Device Co. Ltd.
V Číne začiatočný objem predaja modelu HONOR Magic V2 prekonal celkový objem predaja HONOR Magic V a očakáva sa, že celkový objem predaja bude 5 až 10-krát vyšší v porovnaní s tým, čo spoločnosť HONOR dosiahla u prvých dvoch generácií skladacích zariadení. Spoločnosť HONOR dosiahla veľký úspech aj na medzinárodných trhoch, kde vybrané trhy zaznamenali trojciferný nárast predajov a kumulatívne predaje za prvých päť mesiacov tohto roku prekonali celkové predaje v predchádzajúcom roku. V prvej polovici roka zaznamenala značka tiež nárast dodávok o viac ako 130 % v Európe, na Strednom východe a v Afrike a o viac ako 230 % v Latinskej Amerike.
HONOR na veľtrhu IFA 2023 v nemeckom Berlíne
Začiatkom tohto mesiaca spoločnosť HONOR na veľtrhu IFA 2023 predstavila najľahší a najtenší skladací telefón HONOR Magic V2 a HONOR V Purse, pričom HONOR Magic V2 získal 21 prestížnych ocenení „Best of IFA“ a HONOR V Purse deväť z nich od uznávaných mediálnych titulov z celého sveta.