Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Spoločnosť KVETY.SK, najväčšia online donášková služba kvetov a darčekov na Slovensku i do zahraničia prešla zásadnou vizuálnou zmenou. V súčasnosti sa spoločnosť pýši novým logotypom a responzívnymi web stránkami s úplne novým grafickým dizajnom. Obe novinky pomohol spoločnosti Kvety.sk zrealizovať tím grafikov z PURO CREATIVE s.r.o. v priebehu  necelých dvoch rokov prípravných a intenzívnych prác.

Kvety.sk, spoločnosť so sídlom v obci Kriváň na strednom Slovensku, pôsobí pod vedením Miroslava Očenáša v kvetinovom biznise už od roku 1999. V súčasnosti spoločnosť vykonáva svoju podnikateľskú činnosť prostredníctvom dvoch online platforiem – www.kvety.sk ako najväčšia online donášková služba kvetov a darčekov na Slovensku i do zahraničia a www.kvety.sk/trade, ktorá sa venuje veľkoobchodnej distribúcii floristického sortimentu. Počas jednotlivých rokov sa značka Kvety.sk rozvíjala a prispôsobovala sa požiadavkám zákazníkov a trhu. S tým súvisiace zmeny sa týkali vizuálnej stránky webu, sortimentu, ponuky, ale aj zmien v jednotlivých procesoch fungovania. Výraznejšou, už spomínanou vizuálnou premenou, začala spoločnosť prechádzať v roku 2016, kedy nastali zmeny nielen v úprave logotypu, ale naplno sa rozbehol i proces prípravy a tvorby redizajnu oboch domén patriacich značke.

Nový web

Z aktuálnych prieskumov vyplýva, že spotrebitelia majú pripojených online tri a viac zariadení. Je teda možné konštatovať, že slovenskí spotrebitelia sú tzv. „mobile centric“ pričom na internete trávia viac ako 4 hodiny denne. Z prieskumov ďalej vyplynulo, že 56 % spotrebiteľov navštevuje web prostredníctvom mobilných zariadení, 35 % cez desktopové počítače a 9 % cez tablety. Práve na základe týchto zistení bolo pri tvorbe nových webov Kvety.sk a Kvety.sk/trade potrebné vytvoriť ich plne responzívnu verziu. „Web vizuálne prispôsobený zobrazeniu mobilných zariadení umožní nákup zákazníkom zjednodušiť, sprehľadniť a predovšetkým urýchliť. Vďaka responzívnej verzii ich tak dokážeme zachytiť naozaj kedykoľvek, i voľnom čase, čím výrazne zvyšujeme dosah a potenciál úspechu značky Kvety.sk“ vysvetľuje potrebu inovácie Miroslav Očenáš, konateľ a zakladateľ spoločnosti Kvety.sk. Okrem spomenutého je zásadnou zmenou domén patriacich spoločnosti ich celkový redizajn. Ten v sebe zahŕňa zmenu vizuálu webu, od fontov po profesionálne fotografie produktov. Stránky tak získali moderný, čistý a prehľadný vzhľad, na mieru prispôsobený vystavanej identite spoločnosti Kvety.sk a faktu, že dominantnými návštevníkmi daných webov sú práve ženy (70%) vo veku medzi 35 až 40 rokov. Oficiálne boli stránky s novým vzhľadom spustené na konci mája 2017, po roku intenzívnych prác interného tímu Kvety.sk v spolupráci s grafickou agentúrou Puro Creative, s.r.o. Vizuálnu bodku celému projektu dal Michal Slovák.

Nové logo

Nové logo je ďalšou významnou novinkou spoločnosti Kvety.sk. Pri jeho tvorbe grafici z Puro Creative, s.r.o., ktorí rovnako pripravovali aj grafickú podobu web stránok, zohľadnili hlavnú myšlienku firmy, a to predaj kvetov a následné darovanie inej osobe. Konštrukcia hlavného loga je vytvorená pomocou troch úrovní tak, aby pôsobilo moderne a zároveň jednoducho a rozpoznateľne. Prvá z úrovní, obsahuje grafický prvok, ktorý vznikol prepojením dvoch najdôležitejších symbolov charakterizujúcich podnikateľský zámer spoločnosti – otvorenej krabice a kvetu. Obe ikony sú zjednodušené na najdôležitejšiu podstatu svojho tvaru. Takto lineárne zobrazené prvky sú následne spojené do jedného silného piktogramu, ktorý predstavuje rovnako otvorenú krabicu, ako aj kvet v rozpuku. Druhá úroveň je najvýraznejším bodom loga – názov spoločnosti vytvorený pomocou fontu, na mieru skonštruovaného špeciálne pre dané logo a novú vizuálnu identitu spoločnosti. Tretia, a zároveň posledná úroveň, je miesto pre nápis „By Očenáš“, ktorý poukazuje na myšlienku vzniku a taktiež, že za logom KVETY.SK stoja konkrétni ľudia a zamestnanci.„Vytvorený logotyp so srdcom symbolizuje hlavnú myšlienku našej spoločnosti. Rozvíjajúci sa kvet ruže, darčeková krabica a prepojené srdcia, to všetko v sebe spája značka Kvety.sk. Vkladáme do nej myšlienky šírenia radosti, obdarovávania a lásky k ľuďom“ dopĺňa Miroslav Očenáš, konateľ a zakladateľ spoločnosti Kvety.sk.

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.