Spoločnosť Logitech odhalila najväčšiu transformáciu svojej značky v histórii. Aj keď je Logitech technologická spoločnosť, do centra pozornosti teraz vkladá zásadný dôraz na dizajn. Spoločnosť vytvorila portfólio produktov, ktoré prekračujú rámec počítačových periférií a nachádzajú svoje miesto v každodennom živote ľudí. To sa odráža v novom sebavyjadrení spoločnosti, v novom farbistom prístupe a modernizovanom logu. Nové produkty dokonca uvidíte pod novou značkou: Logi.
Spoločnosť Logitech na pretvorení svoje tváre interne pracuje už od roku 2013, kedy sa veci začali posúvať dopredu ako vo firemnej kultúre, tak aj prostredníctvom inovácií produktov. Viditeľným prejavom týchto zmien sú jej najnovšie produkty a tento posun súčasne prináša nový život aj do identity samotnej značky. Môžete očakávať odvážne farby a prosté formy dizajnu, ktoré sa budú objavovať na webových stránkach Logitech.com, sociálnych médiách, obaloch a reklamných materiáloch v obchodoch počas nasledujúceho roka.
„Pri hľadaní novej tváre Logitech sme vytvorili produkty, pri ktorých sme sa snažili o spojenie vyspelých technológií s elegantným dizajnom, aby sme vám priniesli úžasné chvíle pri ich používaní,“ povedal Bracken Darrell, prezident a CEO spoločnosti Logitech. „Vybudovali sme team najlepších a najšpičkovejších dizajnérov, ktorý ako hlavný dizajnér vedie Alastair Curtis. Dizajn staviame do stredobodu všetkého, čo robíme. Náš prístup k dizajnu presahuje klasické definície. Dizajn je pre nás kombináciou pokročilej technológie, obchodnej stratégie a spotrebiteľských postrehy. Naše produkty urazili dlhú cestu, a teraz je na čase, aby sa dopredu posunula aj samotná značka.“
Ako súčasť prerodu značky uvidíte nové označenie Logi na vybraných produktoch v súčasných kategóriách a očakávať môžete aj určité zmeny a niekoľko prekvapení v nových kategóriách.
„Spoločnosť Logitech prešla ohromnými zmenami a preto sme vytvorili identitu, ktorá vyjadruje kto sme dnes a kam smerujeme,“ povedal Alastair Curtis, vedúci dizajnér spoločnosti Logitech. „So zmenou spoločnosti sa v rovnakom rozsahu teraz mení aj samotná značka.“