Zlá reklama bude penalizovaná.
Aj takto chce reklamná spoločnosť (Google) bojovať proti škodlivej reklame. Nové pravidlá spustí Google do platnosti od 9 júla. Budú sa týkať reklamných bannerov a iným prvkom, ktoré sú nadmieru rušivé a mätúce. To, čo je rušivé a na akom type zariadenia, má Google definované. Nebude záležať na názore a „výklade pravidiel“. Pravidlá toho, ako sa môže zobrazovať reklama, sú jasné:
Vďaka novým pravidlám budú môcť spoločnosti vydávať svoju inzerciu v prijateľnej forme. Je to služba pre všetkých. Najmä pre tých, čo si majú reklamu pozrieť. V posledných rokoch začala byť tak agresívna, že sa používatelia uberajú cestou jej blokovania.
To by v tomto prípade mohlo znamenať nápravu a fakt, že ľudia si reklamu nebudú blokovať. Rozumejú, prečo tam je a keď ich nebude obťažovať alebo sa maskovať za iný obsah, nemusia ju blokovať. Na druhú stranu to pomôže aj Googlu, ktorý je gigantom v poskytovaní reklamy.
Kto by sa však predsa len neriadil danými pravidlami, bude na porušenie upozornený a bude mať 30 dní na odstránenie nedostatku. Potom Google pristúpi k zablokovaniu daných reklám.
Zdroj: TheNextWeb
Prečítajte si aj: