Zlá reklama bude penalizovaná.

Aj takto chce reklamná spoločnosť (Google) bojovať proti škodlivej reklame. Nové pravidlá spustí Google do platnosti od 9 júla. Budú sa týkať reklamných bannerov a iným prvkom, ktoré sú nadmieru rušivé a mätúce. To, čo je rušivé a na akom type zariadenia, má Google definované. Nebude záležať na názore a „výklade pravidiel“. Pravidlá toho, ako sa môže zobrazovať reklama, sú jasné:

Vďaka novým pravidlám budú môcť spoločnosti vydávať svoju inzerciu v prijateľnej forme. Je to služba pre všetkých. Najmä pre tých, čo si majú reklamu pozrieť. V posledných rokoch začala byť tak agresívna, že sa používatelia uberajú cestou jej blokovania.

To by v tomto prípade mohlo znamenať nápravu a fakt, že ľudia si reklamu nebudú blokovať. Rozumejú, prečo tam je a keď ich nebude obťažovať alebo sa maskovať za iný obsah, nemusia ju blokovať. Na druhú stranu to pomôže aj Googlu, ktorý je gigantom v poskytovaní reklamy.

Kto by sa však predsa len neriadil danými pravidlami, bude na porušenie upozornený a bude mať 30 dní na odstránenie nedostatku. Potom Google pristúpi k zablokovaniu daných reklám.

Zdroj: TheNextWeb

Prečítajte si aj:

Ako spustiť režim Inkognito v Chrome v predvolenom stave?

Značky:

Michal Reiter

Michal Reiter
Publikujem o dianí na internete, súkromí, bezpečnosti a testujem notebooky, smartfóny, audio produkty a ďalšie gadgety.

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.