Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Finančný rok 2018 sa pre Plzeňský Prazdroj Slovensko niesol  v znamení rastu. Celkový obrat spoločnosti predstavoval viac ako 126 miliónov eur. Z tejto sumy firma vykázala zisk v hodnote viac ako 11 miliónov eur. Na priamych aj nepriamych daniach zaplatila takmer 48 miliónov eur, z toho takmer polovicu tvorila spotrebná daň. Mimoriadne sa darilo značke Pilsner Urquell, ktorá posilnila o vyše 12%, Šariš stúpol o takmer 8% a silnú pozíciu si s 13%-ným nárastom predajov udržalo aj portfólio Birellu.

Plzeňský Prazdroj Slovensko dosiahol v minulom finančnom roku (1. 1. 2018 – 31. 12. 2018) opäť pozitívne výsledky a rástol už druhý rok po sebe. Spotrebitelia ocenili nielen prémiové ležiaky, ale výraznej obľube sa teší aj ochutené nealkoholické pivo Birell. Celkový obrat spoločnosti za toto obdobie predstavuje 126 308 970 eur. Ku koncu minulého roka spoločnosť odviedla dane (priame aj nepriame) vo výške takmer 48 miliónov eur, čím sa znova zaradila medzi kľúčových prispievateľov do slovenského štátneho rozpočtu. Za úspechom spoločnosti stojí dlhodobý dôraz na najvyššiu kvalitu produktov, ale aj investície do spolupráce s obchodnými partnermi a najmä jej zamestnanci, do ktorých spoločnosť kontinuálne investuje.

 „Minulý rok bol pre Plzeňský Prazdroj Slovensko jeden z najkľúčovejších. Zmena názvu v kombinácii s prémiovými produktmi a špičkovým servisom boli tým správnym signálom k zákazníkovi, čo sa prejavilo aj na našich úspešných predajoch. Opäť sme posilnili nielen svoju pozíciu silného hráča v rámci pivného trhu, ale aj ako stabilný zamestnávateľ pre takmer 600 ľudí, ktorých prácu si nesmierne vážim. Na naše aktivity je navyše nepriamo naviazaných ďalších 18-tisíc pracovných miest,“ zhodnotil Grant Liversage, generálny riaditeľ Plzeňského Prazdroja Slovensko.

 

Značky:

Ondrej Macko

Ondrej Macko
Ako novinár pracujem už od roku 1990. Teraz sa zaoberám mobilnou komunikáciou, multimédiami a vyhotovovaním videorecenzií.