Pre prvých zákazníkov si pripravil aj špeciálnu zľavu na opravu rozbitého displeja.
Spoločnosť Samsung otvorila v Košiciach svoje najnovšie Zákaznícke centrum, ktoré bude k dispozícii všetkým zákazníkom na východe Slovenska. Otvorením centra tak rozširuje pokrytie servisných služieb na Slovensku aj o košický región.
Zákaznícke centrum bude poskytovať záručný a mimozáručný servis pre všetky mobilné produkty značky Samsung – smartfóny, tablety, nositeľné zariadenia. Takéto plnohodnotné centrum bolo v rámci Slovenska doposiaľ len v Bratislave. V novom zákazníckom centre budú poskytované opravy do 1 hodiny (ak to charakter poruchy umožní). Zároveň garantuje, že mimozáručné opravy mechanicky poškodených displejov pri vybraných modeloch neprekročia Samsungom deklarovanú cenu a to vždy a len s použitím originálnych náhradných dielov a podľa najvyšších štandardov výrobcu.
„S našim novým Zákazníckym centrom prichádzame v čase, kedy je zvýšený dopyt najmä po opravách mechanických poškodení. Otvorením centra vychádzame v ústrety zákazníkom, ktorí nechcú čakať na opravu svojho zariadenia niekoľko dní, ak to samozrejme povaha poruchy a poškodenia dovolí,“ uviedol Jan Procházka, riaditeľ zákazníckeho servisu, Samsung Electronics Czech and Slovak, a zároveň dodal: „V centre obslúžime všetkých zákazníkov bez ohľadu na ich pôvodného predajcu, prípadne ponúkneme ďalšie služby, akými sú záloha alebo presun dát, konzultácie k nastaveniam a pod. Verím, že sa zákazníkom novo otvorené Zákaznícke centrum v Košiciach bude páčiť a splní ich najvyššie očakávania.“
Zákaznícke centrum je len pár krokov od značkovej predajne Samsung, ktorá je v OC Aupark Košice. Sídli v budove Duett oproti obchodnému centru Aupark na Námestí osloboditeľov 3/A v Košiciach.
Zákaznícke centrum si pri príležitosti svojho otvorenia navyše pripravilo pre prvých zákazníkov od utorka 3. 12. do piatka 13. 12. 2019 akčnú zľavu vo výške 50 % na všetky opravy rozbitých displejov všetkých modelov smartfónov a tabletov Samsung.