Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Prestížny časopis Global Finance udelil Tatra banke ocenenie „Outstanding Crisis Leader in Healthcare“. Mimoriadne uznanie získala banka za sprístupnenie odborných konzultácií ku koronavírusu v rámci unikátnej služby My Doctor pre všetkých klientov.

„Svet tento rok čelí výzve, aká nemá v nedávnej histórii obdobu, ktorá ohrozuje naše životy aj živobytie,“ uviedol Joseph D. Giarraputo, vydavateľ a redaktor spoločnosti Global Finance. „Mnoho subjektov v súkromnom sektore vystúpilo v ústrety výzve a ponúklo podporu pre vlády, zamestnancov, zákazníkov a komunity, v ktorých pôsobia – pomoc často vynikala pôsobivou kreativitou a pozoruhodnou rýchlosťou. Program Global Finance Outstanding Crisis Leadership vyznamenáva týchto hrdinov za ich mimoriadne úsilie.“

Tatra banka ako jediná banka na Slovensku ponúka službu My Doctor. Táto výnimočná služba je poskytovaná v spolupráci so spoločnosťou Diagnose.me štandardne pre držiteľov kreditných kariet.

V čase pandémie koronavírusu sprístupnila Tatra banka pre všetkých svojich klientov nasledujúce služby My Doctor:

  • online konzultácia ku koronavírusu formou chatu,
  • hotline so zdravotným personálom,
  • konzultácia s odborníkmi (psychológovia/psychoterapeuti) ako lepšie zvládať stres, prácu z domu alebo ako zabaviť deti počas karantény,
  • možnosť objednať sa na diagnostický test ochorenia COVID-19 so zľavou 11%.

„Chceli sme, aby sa naši klienti mali na koho obrátiť, najmä keď boli štátne informačné linky preťažené a mnohí zostali doma v neistote. Podpora súvisiaca so zdravím bola po vypuknutí krízy veľmi dôležitá a služba My Doctor reagovala presne na aktuálne potreby našich klientov a pomáhala im vyrovnať sa s náročnou situáciou,“ uviedol Michal Liday, predseda predstavenstva a generálny riaditeľ Tatra banky.

Spätná väzba od klientov, ktorí využili počas prvej vlny pandémie niektorú zo služieb My Doctor, bola veľmi pozitívna:

  • Až 75 % klientov, ktorí navštívili webovú stránku My Doctor, využilo online chat na identifikovanie príznakov COVID-19, čo predstavuje takmer 3 000 klientov.
  • Počas pandémie volalo lekárom takmer 650 klientov, čo je viac ako 400 % nárast počtu hovorov v porovnaní s bežným obdobím.

Navyše, viac ako 60 klientov využilo online sedenie so psychológom.

Viac informácii sa dočítate na blogu Tatra Banky.

Značky: