Komunikačné potreby zákazníkov v súčasnosti už nie sú len o telefonovaní či pripojení na internet.
Orange dnes predstavil nový koncept svojich predajní, ktorým reaguje na nové komunikačné potreby Slovákov a ktorými zvyšuje komfort pre svojich zákazníkov. Prvú z nich otvoril v nákupnom centre Aupark Bratislava. Predajňa ich inšpiruje k novým zážitkom a prinesie úplne novú skúsenosť na predajnom mieste. Je to prvý krok v evolúcii Orangeu k poskytovateľovi digitálnych služieb, ktoré umožňujú ľuďom spojiť sa so všetkým, na čom im v živote záleží.
Kompletne nový dizajn, pohodlie, inšpirácia, individuálny prístup a moderné technológie sú základom nového interaktívneho obchodu, ktorý dnes Orange predstavil verejnosti. Pri jeho tvorbe sa inšpiroval samotnými zákazníkmi, ktorých potreby sú v dnešnej digitálnej dobe podstatne širšie ako len telekomunikačné.
Digitalizácia zjednodušuje život zákazníkov
Digitalizácia zjednoduší život zákazníkov od prvého momentu, ešte pred tým, ako predajňu navštívia. Objednať sa totiž budú môcť na presne dohodnutý čas, a to jednoducho, prostredníctvom stránky www.orange.sk/smartstore a v budúcnosti aj cez mobilnú aplikáciu. Digitalizácia šetrí čas zákazníkov aj tým, že na aktuálne poradové číslo ich upozorní SMS správou. Novinkou je tiež nová digitálna pomôcka, ktorá urýchli vybavenie zákazníkov a skráti čakacie doby. Vďaka nej bude personál predajne vedieť zákazníkom poradiť a vybaviť väčšinu požiadaviek ešte skôr, než sa dostanú k samotnému predajcovi.
Bezpečnosť zákazníkov zvýšia nové elektronické čítačky identifikačných údajov. Digitalizáciou chce Orange pokračovať taktiež v ďalšom znižovaní papierovej agendy na predajniach zvýšením možností digitálneho podpisovania dokumentov.
Inšpirácia a jednoduchší výber
Cieľom nového konceptu predajní je uľahčiť zákazníkom výber v spleti bohatej ponuky digitálnych služieb a zariadení a inšpirovať ich. Všetky zariadenia v predajni Orangeu budú preto odteraz k dispozícii ako funkčné, aby si ich zákazníci mohli kedykoľvek vyskúšať naživo. Orange navyše prinesie výrazne bohatšiu ponuku inteligentných zariadení pre domácnosť či zdravie, tzv. connected objects, ktoré si budú môcť zákazníci na predajni naživo otestovať a objavovať nové možnosti pre seba a svoju domácnosť.
Zóny, na ktoré je nový koncept predajne delený, majú za úlohu inšpirovať zákazníkov k objavovaniu nových digitálnych služieb a zároveň zjednodušovať ich výber.
Zóna „Zábava“ ponúkne pohodlné čakanie pri najnovších hrách Playstation a v zóne „Domov“ si zákazníci skrátia čas pri sledovaní Orange TV, čítaní časopisov alebo kníh.
K rýchlejšiemu vybaveniu prispeje aj zóna „Starostlivosť“, ktorá slúži na vykonanie rýchlych operácií, ako napr. úhrada faktúr. Môže zároveň inšpirovať k využívaniu jednoduchšej digitálnej komunikácie s Orangeom, napríklad prostredníctvom mobilnej aplikácie Orange GO. Samozrejmosťou je bezplatné wifi pokrytie, možnosť nabiť si svoj telefón a občerstvenie pre zákazníkov.
Prvá inšpiratívna predajňa láka na špeciálne ponuky
Pre všetkých zákazníkov, ktorí v čase od 10.3. do 13.3. 2016 navštívia novú predajňu v Auparku, sú pripravené viaceré exkluzívne uvádzacie akcie:
- 20 % zľava na mesačný poplatok za službu Pevného optického internetu alebo TV na optike s viazanosťou na 24 mesiacov pre nových aj verných zákazníkov, pričom zľava platí počas prvých 12 mesiacov,
- jeden mesačný poplatok zdarma pre nových a verných zákazníkov, ktorí si zakúpia akýkoľvek Ideálny paušál s viazanosťou na 24 mesiacov,
- pri nákupe nového smartfónu Samsung Galaxy S7 alebo S7 EDGE dostane každý zákazník hodnotný darček,
- každého zákazníka čaká ďalší darček pri akomkoľvek nákupe.
Navyše, každý zákazník, ktorý urobí akúkoľvek komerčnú operáciu s viazanosťou 24 mesiacov, bude automaticky zaradený do žrebovania o 3 smartfóny Samsung Galaxy S7 EDGE.