O2 pri viac ako 1,8 milióna zákazníkov oslávilo príchod už miliónteho zákazníka fakturovaných služieb.
Hranicu jedného milióna zákazníkov platiacich za služby operátora na základe faktúry prelomila pani Petra J. z Piešťan, ktorá si na pobočke O2 aktivovala program O2 Fér na faktúru. O2 sa rozhodlo miliónteho fakturovaného zákazníka odmeniť Zlatým O2 Paušálom, ktorý môže využívať nasledujúce dva roky bezplatne a zariadením k tomu.
„Takmer pred piatimi rokmi v lete sme oslavovali nášho miliónteho zákazníka. V tom čase však väčšiu časť zákazníckej bázy tvorili zákazníci predplatených služieb. Aktuálne je s nami viac zákazníkov platiacich na základe faktúry ako „predplatenkárov“. Pri vyše 1,8 miliónovej aktívnej zákazníckej báze je pre O2 miliónty zákazník fakturovaných služieb veľkým úspechom a zároveň záväzkom poskytovať ešte atraktívnejšie a praktickejšie služby pre našich zákazníkov aj naďalej. A my v O2 skutočne #nikdyneprestaneme,“ uviedla Martina Jamrichová, hovorkyňa spoločnosti O2.
Miliónty zákazník fakturovaných služieb získal od O2 Zlatý O2 Paušál na dva roky bezplatne. K mobilným službám mu O2 pribalilo aj top smartfón Samsung S7 s okuliarmi pre virtuálnu realitu. Miliónty zákazník tak môže využívať bezplatné hovory a SMS do všetkých sietí v rámci Slovenska a Českej republiky a zo SR a ČR aj do všetkých sietí krajín Európskej únie. Okrem toho bude mať zákazník k dispozícii 2 GB dát, ktoré môže využívať na Slovensku a v ČR.
Aktuálne využíva služby O2 vyše 1,8 mil. aktívnych zákazníkov. Podiel fakturovaných služieb na všetkých zákazníkoch dosiahol už 55 %. Za výrazným rastom zákazníkov fakturovaných služieb stoji predovšetkým ponuka programov O2 Paušál, ktorú predstavilo svojim zákazníkom O2 23. apríla 2012. Ide o historicky najúspešnejšiu rodinu fakturovaných paušálov, ktorá spĺňa požiadavky všetkých zákazníckych skupín.
História fakturovaných služieb v O2
4.júna 2007 predstavilo O2 prvý program pre fakturovaných zákazníkov O2 Voľnosť
O2 Voľnosť bol prvým paušálnym programom na Slovensku, pri ktorom zákazníci nemuseli podpisovať žiadne zmluvy, nemuseli sa viazať na časové obdobie a mohli získať dotované telefóny. Každý si navyše mohol podľa vlastného uváženia vybrať volací limit, a pritom zadarmo a kedykoľvek prechádzať z nižšieho programu na vyšší, z vyššieho na nižší a prenášať si voľné minúty.
6.septembra 2007 doplnilo O2 portfólio fakturovaných služieb programom O2 Pre mňa
Nové paušály O2 Pre mňa odštartovali na Slovensku revolúciu v mobilnej komunikácii. Možnosť volať za vtedajšiu 1 korunu (0,033 €) komukoľvek a kedykoľvek odstránilo bariéry medzi telefónnymi sieťami. Zákazník mal tak po prvýkrát skutočnú slobodu pri telefonovaní. Prevratnú ponuku O2 dopĺňali exkluzívne telefóny za dotované ceny a najviac voľných minút za najnižšie mesačné poplatky.
19.marca 2008 uviedlo O2 prvé firemné paušály pod názvom O2 Pre firmu
Ponuka paušálov O2 Pre firmu nebola určená len pre firmy, ale aj pre živnostníkov a malých podnikateľov. Jedinou podmienkou pre získanie biznis paušálov bolo pridelené IČO. Portfólio paušálov O2 Pre firmu bolo 5 a obsahovali 40, 100, 200, 300 a 500 voľných predplatených minút.
4.septembra 2008 predstavilo O2 svoj revolučný program O2 Fér – kde si zákazník môže slobodne vybrať či chce platiť na faktúru alebo chce predplatenku
O2 uvedením ponuky O2 Fér zmenila od základu pravidlá mobilnej komunikácie na Slovensku. Hlavnými princípmi mobilného telefonovania sa stali jednoduchosť a férovosť. Jednoduchosť znamená rovnaké ceny za volania cez deň aj v noci, cez pracovné dni aj cez víkendy, na účastnícke čísla do všetkých sietí v SR. Férovosť prináša zrušenie povinných mesačných poplatkov, takže zákazník zaplatí len za to, čo naozaj využije. Ponuka paušálov a predplatených kariet O2 Fér kompletne nahradila dovtedajšiu ponuku programov od O2.
9.septembra 2010 ponúklo O2 podnikateľom firemný program O2 Moja Firma
Mesačný cenový strop pri volaniach do všetkých slovenských a českých sietí, automatická optimalizácia a výhody už od jednej SIM karty boli hlavnými prednosťami podnikateľského programu O2 Moja Firma, ktorý bol zameraný pre malé a stredné firmy a živnostníkov.
23.apríla 2012 predstavilo O2 svoj najúspešnejší fakturovaný program O2 Paušál
O2 Paušál je program určený pre zákazníkov platiacich na základe faktúry, pričom obsahuje balík predplatených minút (alebo neobmedzených podľa zvoleného typu), neobmedzeným zasielaním textových správ a bonusom na kúpu mobilného telefónu. O2 Paušál je ďalším transparentným programom z portfólia O2. Vznikol na základe zohľadnenia výsledkov rozsiahlych prieskumov zákazníckych potrieb. O2 Paušál je prehľadný, jednoduchý, flexibilný, vždy je jasné za čo platíte, navyše bez chytákov a skrytých poplatkov.