Aj keď mnohé slovenské prevádzky zápasia s poklesom návštevníkov, záujem pivárov o príjemný interiér a servis na úrovni na Slovensku rastie. V podnikoch pýšiacich sa prvotriednym pivom a sviežim vzhľadom dokonca podľa štatistík Plzeňského Prazdroja Slovensko môžu milovníci zlatého moku vypiť až trikrát viac piva ako v iných porovnateľných[1] prevádzkach. K doterajším 15 podnikom po celom Slovensku, ktoré spája jedinečný interiér, postupne pribudnú ďalšie.
Prémiový dizajn, navrhnutý na mieru Slovákom, predstavil pivný líder v lete 2020, keď priniesol interiérové riešenie pod označením tzv. HeartCore pub. Okrem dôrazu na interiér sú v tomto type prevádzky samozrejmosťou aj dokonalá starostlivosť o pivo a perfektné čapovanie. O tom, že pivári skutočne uprednostňujú popri prémiových značkách aj rovnako prémiové prostredie, svedčia dáta Prazdroja, podľa ktorých môžu byť objemy vypitého piva v takýchto podnikoch až trikrát väčšie ako u iných porovnateľných prevádzok.
„Podarilo sa nám vytvoriť jedinečné riešenie, ktoré sa osvedčilo a Slováci si ho obľúbili. Potvrdilo sa, že okrem spokojných zákazníkov prináša rozvoj v rámci pivnej kultúry, a preto doň chceme investovať aj naďalej. Po úspechu na Slovensku toto riešenie dokonca pripravujeme aj pre český trh,“ vysvetľuje Branislav Kubiš, obchodný riaditeľ pre segment podnikov a reštaurácií, Plzeňský Prazdroj Slovensko, s tým, žeaktuálny počet 15 prevádzok by sa mal už čoskoro na Slovensku rozrásť o ďalšie. Celkovo sa tento rok pritom do nich plánuje investovať viac ako 150-tisíc eur.
„Ak dnes ľudia majú vyraziť von na jedno, príjemný interiér, kvalitné pivo a servis na úrovni ich vedia prilákať. Pre nás je dôležité, aby sa u nás cítili dobre a riešenie od Prazdroja to všetko v sebe prepája. Teší nás, keď sú naši zákazníci spokojní a keď sa jednoducho opäť vrátia,“ hovorí Pavol Mrázik, majiteľ prevádzky Piváreň Máj v Žiline.
O tom, že interiérové riešenie je úspešné, je presvedčený aj Libor Jordán, ktorý má v Prazdroji tento projekt na starosti: „Veľkou výhodou tohto riešenia je jeho variabilita. Je možné ho prispôsobiť do rôzne veľkých priestorov. Pre prevádzky je to navyše pomerne rýchly krok, ako zlepšiť celkový dojem a prilákať nových zákazníkov.“
Dominantou unikátnej prevádzky je exkluzívny betónový výčapný pult, ktorý vznikol v spolupráci so špičkovými dizajnérmi. Je doladený dreveným obložením a jeho ústredným motívom sú samostatne stojace zlaté výčapné hlavy, ktoré svetelnou guľou na vrchu signalizujú, odkiaľ sa práve čapuje. Pult váži vyše pol tony a jeho výroba trvá 6 až 8 týždňov. Interiér dopĺňa logo hlavnej pivnej značky a jej vizuálne prvky, špeciálna grafika na stenách a ručne maľované dekorácie, o ktoré sa postarali grafici z Prazdroja.
[1] Prevádzky s kuchyňou a minimálnym počtom miest na sedenie v interiéri 80