Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Slovenská spoločnosť CloudTalk, ktorá ponúka najrýchlejšie rastúce riešenie pre volania poháňané umelou inteligenciou a softvér pre kontaktné centrá moderných podnikov, získala investíciu vo výške 26 miliónov eur a úspešne tak uzavrela investičné kolo Series B.

Najnovšia investícia, vedená spoločnosťami KPN Ventures a Lead Ventures je podporovaná aktuálnymi investormi Point Nine Capital, henQ, Presto Ventures a Orbit Capital a predstavuje významný krok na ceste k tomu, aby CloudTalk transformoval podnikovú komunikáciu. 

CloudTalk je slovenská spoločnosť, dnes s kanceláriami v Bratislave aj Prahe. V roku 2016 bola založená preto, aby firmám zjednodušila telefonovanie s ich zákazníkmi. Vďaka zlepšenej zákazníckej skúsenosti firmám vytvára konkurenčnú výhodu a prináša vyššie príjmy. „Bola zábava sledovať, ako náš produkt rieši problémy viac než 4 000 obchodných tímov a oddelení v styku s klientom vo vyše 100 krajinách sveta. Zabezpečuje vyše 400 miliónov rozhovorov so zákazníkmi. Dalo by sa to preložiť do neuveriteľných 665 rokov telefonických hovorov,hovorí Martin Malych, výkonný riaditeľ spoločnosti CloudTalk.

Nová investícia strategicky zrýchli rast a inovácie produktov spoločnosti CloudTalk, obzvlášť v oblasti jej cloudového telefónneho systému a riešení pre kontaktné centrá poháňané umelou inteligenciou. Investícia prichádza v čase, keď sales a zákaznícke tímy po celom svete cielia na zlepšenie výkonnosti a zvýšenie efektivity v dôsledku veľkých ekonomických zmien. 

„Videli sme zvyšujúci sa dopyt po nástrojoch na cloudovú komunikáciu, ktoré dokážu efektívne riešiť výzvy tímov v kontakte so zákazníkom. Používatelia chcú telefonické riešenie, ktoré im pomáha so základnými vecami ako zlepšenie kvality hovorov, zvyšovanie počtu zdvihnutých hovorov a sprehľadnením CRM databázy. Chcú, aby toto riešenie na telefonovanie bolo inteligentné. Napríklad, aby zhrnulo hovory vďaka umelej inteligencii, automatizovalo robenie si poznámok a monitorovalo názory zákazníkov vďaka analýze sentimentu. Preto sa teraz intenzívne zameriavame na AI, maximalizáciu efektivity tímov, optimalizáciu rozhovorov a zvyšovanie príjmov pre našich klientov, uvádza Malych.

Slovenský CloudTalk je pevne odhodlaný skvalitňovať medziľudské rozhovory a interakcie v podnikaní. Jeho cieľom je vylepšiť vlastné komunikačné nástroje poháňané AI, zabezpečiť pohodlnú integráciu s modernými podnikateľskými nástrojmi a používateľom po celom svete zabezpečiť bezproblémové interakcie.

Spoločnosť sa zameriava na budovanie platformy, ktorá nielenže spĺňa stále sa vyvíjajúce požiadavky remote zamestnancov pracujúcich mimo kancelárie, ale tiež prekonáva očakávania zákazníkov vďaka inovatívnym funkciám ako vytáčanie s pomocou AI, konverzačnej inteligencie a rozpoznávania hlasu. Víziou CloudTalk je vytvoriť jednotný ekosystém pre sales tímy a oddelenia starostlivosti o zákazníkov, kde sa každý zamestnanec môže zapojiť do produktívnejších a zmysluplnejších konverzácií. 

KPN Ventures, veľký holandský telekomunikačný operátor a hlavný investor v tomto investičnom kole, poslanie spoločnosti CloudTalk plne podporuje: „Sme ohromení z intuitívnych riešenií CloudTalk využívajúcich umelú inteligenciu a  ich schopností vyhovieť stále sa meniacim potrebám moderných firiem. Ich záväzok k dokonalosti a inováciám sa perfektne zhoduje s našou víziou,“ hovorí Sem Alberga, investičný riaditeľ spoločnosti KPN Ventures.

„Táto investícia je veľkým skokom vpred pri napĺňaní našich cieľov. Nielen z hľadiska finančného rastu, ale aj zásadnej transformácie toho, ako firmy komunikujú. Veľká vďaka patrí každému, kto nám na tejto ceste pomáhal – našim zákazníkom, rovnako ako vyše 140-člennému tímu v CloudTalk. Som nesmierne šťastný, že mám okolo seba takýchto neuveriteľných profesionálov. Teším sa na možnosť so všetkými pracovať naďalej, aby sme mohli prinášať viac zmysluplných rozhovorov, ktoré zvyšujú príjmy a spokojnosť, uzatvára Martin Malych.

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.