Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Jednoduchý a rýchly spôsob nákupu cestovných lístkov cez SMS nielen pre domácich, ale už aj pre zahraničných cestujúcich.

SMS lístok je skvelým riešením v prípade, že si cestujúci potrebuje kúpiť lístok na poslednú chvíľu a na určenú dobu platnosti. ZSSK aj týmto spôsobom motivuje cestujúcich k nastupovaniu do vlaku s platným cestovným lístkom.

Ako funguje SMS lístok pre slovenských aj zahraničných cestujúcich?

Cestujúci si pohodlne zakúpia lístok cez SMS z akéhokoľvek slovenského aj zahraničného čísla. Stačí pred nástupom do vlaku odoslať SMS správu na príslušné čísla. Zahraniční cestujúci zaplatia prostredníctvom platobnej brány a následne im do telefónu príde platný cestovný lístok. Lístok, ako aj všetky informácie dostanú v angličtine. SMS lístok je možné použiť iba v uvedených kategóriách vlakov:

  • vo vlakoch kategórie Os (mimo oblasti Vysokých Tatier):
    • pošlite SMS na číslo 2255 (slovenské čísla) alebo na číslo +421 902 02 22 55 (zahraničné čísla),
    • tento lístok neplatí vo vlakoch iných kategórií,
  • vo Vysokých Tatrách (v tatranských elektrických železniciach, ozubnicovej železnici a vo vlakoch na linke Poprad-Tatry – Tatranská Lomnica cez Studený Potok):
    • pošlite SMS na číslo 2233 (slovenské čísla) alebo na číslo +421 902 02 22 33 (zahraničné čísla).

Moderné cestovanie pre každého

SMS lístok je ideálny pre všetkých, ktorí potrebujú flexibilitu a rýchlosť. ZSSK zároveň odporúča prednostné využitie ďalších dostupných predajných kanálov:

Pozor! Lístok musí byť zakúpený a doručený vo vašom mobilnom telefóne pred nástupom do vlaku. V prípade technických problémov s doručením SMS lístka ZSSK nezodpovedá za jeho nedoručenie. Cestovanie bez platného lístka môže mať za následok sankcie.

Viac informácií o možnostiach nákupu lístkov a pravidlách používania SMS lístka nájdete na webovej stránke www.zssk.sk/sms.        

Značky: