Po dvoch letných kampaniach sa Slovak Telekom objavil od pondelka 5. septembra v médiách s ďalšou kampaňou, kde opäť prezentuje spojenie s hviezdnym Petrom Saganom.
Avšak v tejto edícii je cieľom upútať pozornosť z iného uhla pohľadu, a tak predstaviť nový zákaznícky portál Môj Telekom.
Sagana, ako hlavného hrdinu, spot zachytáva počas tréningu v modernom crossfitovom centre, kde sa mu však do cvičenia príliš nechce, pretože sleduje so záujmom novinku na svojom tablete. Spot pracuje s nezvyčajnou formou a efektne sa pohráva s perspektívou obrazu.
Kampaňové vizuály tiež pracujú so zmenenou perspektívou a využívajú nezvyčajné formáty, ako napríklad výškovo umiestnený billboard. Vizuály tiež odzrkadľujú Petrovu povahu, vďaka ktorej sa každý jeho fanúšik pozerá na cyklistiku a šport určite inak.
Nová kampaň sa zameriava na starostlivosť o zákazníka a prezentuje portál Môj Telekom. Kampaň bude nasadená od 5. septembra v TV a online, Bratislava, Žilina a Košice sa môžu tešiť na vertikálne umiestnené billboardy. Pomocou tohto portálu si zákazník jednoducho vybaví všetko, čo sa týka jeho operátora, pohodlne a online. Od prehľadu a platenia faktúr, cez kontrolu spotreby dát až pod detailné nastavenie doplnkových služieb. Zákazník tak môže získať úplne nový pohľad na online vybavovanie ako také.