Už tretí rok za sebou obhájil Allianz svoju pozíciu najhodnotnejšej poisťovne v rebríčku Interbrand. Hodnota značky tak stúpla o 17 % na 15,2 mld. dolárov, čo je najvyšší rast od vstupu poisťovne do rebríčka Best Global Brands v roku 2007. Aj vďaka tomu sa Allianz posunul z vlaňajšieho 39. miesta na 34. priečku najcennejších značiek na svete.

„Značka Allianz preukazuje silnú odolnosť a hodnotu pre klientov, spoločnosť a širší trh. Usilovne sme pracovali na tom, aby sme na značku a skúsenosti zákazníkov aplikovali naše hlavné princípy,“ hovorí strategický riaditeľ skupiny, marketingu a riaditeľ distribúcie skupiny Allianz Serge Raffard. Aby Allianz aj naďalej stavala na sile svojej značky, zlepšila svoju globálnu súdržnosť, spriaznenosť a rozlišovaciu schopnosť pomocou prístupu „OneAllianz“. Ten bol použitý na zjednotenie prítomnosti značky Allianz v jedno logo, jedno posolstvo a jednu kampaň. Allianz, navyše, celosvetovo významne zlepšila prácu so zákazníckou skúsenosťou, pozorne načúva svojim klientom prostredníctvom série programov a vďaka tomu zlepšuje svoje procesy, produkty a servis klientom.

Osemročné celosvetové partnerstvo Allianz s olympijským a paralympijským hnutím takisto zdôraznilo úlohu Allianz ako globálneho poisťovateľa podporujúceho športový ekosystém. Od štartu partnerstva v januári 2021 sa obľuba značky Allianz medzi ľuďmi, ktorí si toto prepojenie uvedomujú, výrazne zvýšila.

Interbrand je už od roku 1988 priekopníkom oceňovania značiek. Od roku 2000 pravidelne uverejňuje rebríček najcennejších značiek sveta Best Global Brands.

Kompletný rebríček 100 najcennejších značiek sveta s podrobnou analýzou jednotlivých sektorov nájdete na Interbrand.

Značky: