Allianz medziročne poskočil až o 6 miest a obsadil 24. priečku v prestížnom rebríčku najsilnejších značiek Brand Finance Global 500. V svetovej top 25 sa Allianz umiestnil ako jediný poisťovateľ.
Brand Finance ohodnotil Allianz na 47 miliárd eur, čo je nárast o 20 percent oproti minulému roku.
Tento nárast možno pripísať silným vyhliadkam podnikania spoločnosti, systematickému spravovaniu značky v rámci sveta a využívaniu globálnych aktív ako je najnovšia globálna kampaň o investovaní s Christophom Waltzom či naše dlhodobé Olympijské a paralympijské partnerstvo, ale aj ďalšie jedinečné partnerstvá a iniciatívy.
„Som šťastný, že naša skvelá značka získava čoraz väčšie uznanie verejnosti. Naša jedinečná pozícia, naša kreativita a rastúca dôslednosť v realizácii v rámci všetkých Allianz krajín po celom svete, spolu s našou silnou komunitou značiek prinášajú ovocie,“ konštatuje šéf globálnej značky a marketingu Allianz Christian Deuringer.
Kompletný rebríček Brand Finance Global 500