Po partnerstvách so športovými podujatiami, aktivitami či osobnosťami sa tentoraz jednotka na trhu poistenia Allianz – Slovenská poisťovňa spojila so značkou kvalitnej zábavy a nositeľom pozitívnych hodnôt Marvel Studios. Spoločne predstavia nový tím superhrdinov z Marvel Cinematic Universe vo filme „Eternals“.

Nová cieľovka

Allianz spolupracuje na slovenskom uvedení Eternals od Marvel Studios, ktoré prichádza do kín 4. novembra. „Spojenie našej značky spolu s obľúbeným filmovým vesmírom nám dáva príležitosť osloviť tú časť našej cieľovej skupiny, ktorá uprednostňuje návštevu kina pred športovým zápasom, alebo uprednostňuje streamovanie obľúbeného seriálu namiesto sledovania športového prenosu v televízii. Sci-fi žáner, do ktorého patrí aj film Eternals, je zároveň v súlade s našou stratégiou modernej, digitálnej poisťovne, ktorá svojou komunikáciou dokáže osloviť mladšie cieľové skupiny,“ vysvetľuje vedúci oddelenia marketingu Allianz Juraj Šnirc. Film Eternals sleduje skupinu hrdinov spoza hviezd, ktorí chránili Zem od úsvitu človeka. Keď sa príšerné stvorenia nazývané Devianti, históriou dlho považované za stratené, záhadne vrátia, Eternals sú nútení znovu sa spojiť, aby opäť bránili ľudstvo.

Hviezdne obsadenie

Vynikajúce herecké obsadenie tvorí Gemma Chan v roli ľudstvo milujúcej Sersi, Richard Madden ako všemocný Ikaris, Kumail Nanjiani ako kozmicky poháňaný Kingo, Lia McHugh ako večne mladá, a pritom prastará Sprite, Brian Tyree Henry ako inteligentný vynálezca Phastos, Lauren Ridloff ako superrýchla Makkari, Barry Keoghan ako rezervovaný samotár Druig, Don Lee ako mocný Gilgamesh, Kit Harington ako Dane Whitman, Salma Hayek ako múdra a duchovná vodkyňa Ajak a Angelina Jolie ako divoká bojovníčka Thena.

Film režíruje Chloé Zhao, producentmi sú Kevin Feige a Nate Moore, výkonnými producentmi sú Louis D’Esposito, Victoria Alonso a Kevin de la Noy. O námet sa postarali Ryan Firpo a Kaz Firpo, autormi scenára sú Chloé Zhao, Patrick Burleigh, Ryan Firpo a Kaz Firpo.

Vyhrajte so scifi hrdinami

Allianz v týchto dňoch štartuje online kampaň, v ktorej fanúšikov pozýva do kina. „Imidžová kampaň je postavená na myšlienke, že kým vo filmoch vás ochránia superhrdinovia, v skutočnom svete sa môžete spoľahnúť na kvalitné poistenie od Allianzu. Kampaňou chceme osloviť mladších klientov, rodiny, fanúšikov filmov, seriálov a komixov,“ dopĺňa J. Šnirc. Kampaň tvoria online videá, bannery, súťaže, komunikácia na sociálnych sieťach a microsite app.allianzsp.sk/eternals. Fanúšikovia filmov od Marvel Studios môžu hrať o vstupy na premietanie filmu, darčekové predmety Eternals a Apple hodinky.

Značky: