Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Živnostenský účetTB z pohodlia domova

Celý proces otvorenia Živnostenského účtuTB je možné realizovať bez návštevy pobočky prostredníctvom mobilnej aplikácie Tatra banka. Živnostenský účetTB si takto môžu otvoriť súčasní klienti banky ako aj všetci neklienti.

Ako to funguje:

  1. Živnostník si stiahne aplikáciu Tatra banka a zvolí voľbu „Nie som klient“.
  2. Zadá základné údaje.
  3. Overí svoje telefónne číslo.
  4. Vytvorí si PIN do aplikácie.
  5. Naskenuje svoj občiansky preukaz a nasníma svoju tvár – banka obratom overí platnosť dokladu a totožnosť voči databáze Ministerstva vnútra SR.
  6. Zadá IČO a ďalšie vybrané údaje o svojom podnikaní.
  7. Zadá heslo a e-mail k výpisom, kontaktné údaje pre doručenie debetnej karty.
  8. Potvrdí zmluvnú dokumentáciu.

Klient, ktorý už má súkromný účet v Tatra banke, si v aplikácii vyberie v Zozname účtov voľbu „Nový účet“. Následne postupuje podľa bodov 6-8.

Účet je aktívny:

Živnostník nečaká na schválenie v žiadnom poradovníku, účet má aktívny okamžite. Môže naň ihneď prijať peniaze. Po tom, čo banke doručí aj doklad preukazujúci podnikanie, môže:

  • realizovať prevody do 3 000 € za deň
  • vyberať z bankomatu mobilom do 500 € za deň
  • využívať množstvo ďalších funkcionalít mobilného bankovníctva

Kuriérom alebo v pobočke dostane:

  • Kartu a čítačkuTB
  • heslo do Internet bankinguTB
  • jedinú papierovú zmluvu o elektronickej komunikácii

múdrejší Chatbot Adam

Adam k svojim prvým narodeninám dostal nové superschopnosti:

  • vytvoriť a zmeniť b-mail ku kreditnej karte,
  • zobraziť PIN ku platobnej karte,
  • aktualizovať osobné údaje klienta,
  • zobraziť a zmeniť korešpondenčnú adresu pre doručenie platobnej karty.

Ďalšie užitočné vylepšenia

  • možnosť resetu hesla pri aktivácii aplikácie cez voľbu „Zabudol som heslo“
  • zobrazenie splátkových úverov BusinessÚverTB Expres a BusinessÚverTB Hypo

Viac informácii sa dočítate na blogu Tatra Banky.

Značky: