Bang & Olufsen predstavuje Golden Collection

0

Spoločnosť Bang & Olufsen oznámila zlatú kolekciu Golden Collection – novú luxusnú farebnú líniu zloženú z najpopulárnejších produktov tejto dánskej audio spoločnosti.

Golden Collection oslavuje spomienky, ktoré si vytvárame s rodinou a priateľmi, keďže tento rok všetci trávime viac času doma. Od domáceho reproduktora Beoplay A9 s moderným dizajnom až po vlajkový aktívny reproduktor Bang & Olufsen Beolab 90 – produkty v kolekcii sú nanovo predstavené vo farbách a materiáloch spojených s teplom a trvalou hodnotou: hliník so zlatým odtieňom, zemitý textil, pravá jahňacia koža, masívny dub a mramor Carrara.

Golden Collection sa skladá z deviatich produktov, z ktorých každý sa stal základom produktového portfólia spoločnosti Bang & Olufsen:

  • Beosound Balance (2500 eur) má hliníkové detaily v zlatom odtieni, bielu pletenú textíliu a elegantný podstavec z mramoru Carrera – čo je prvýkrát, čo spoločnosť Bang & Olufsen použila mramor Carrara. Organická podstata mramoru znamená, že žiadne dva reproduktory nie sú identické, čo dodáva už tak ohromujúcemu reproduktoru ďalšiu vrstvu exkluzivity.
  • Beoplay A9 (2750 eur), bezdrôtový reproduktor, ktorý dizajnéri považujú skôr za nábytok, má hliníkový prstenec v zlatých tónoch, nohy zo svetlého dubu a textilný poťah pieskovej farby od dánskeho výrobcu textilu Kvadrat.
  • Beosound 2 (2000 eur), známy svojim jedinečným kónickým tvarom a výkonným 360-stupňovým rozptylom zvuku, má dvojité eloxované hliníkové telo v zlatom vyhotovení vyrobené v hliníkovej továrni Bang & Olufsen v meste Struer v Dánsku.
  • Beovision Harmony (od 19 500 eur), prémiový televízny zážitok spoločnosti Bang & Olufsen známy pre svoj magický vysúvací mechanizmus, obsahuje nové hliníkové zvukové centrum so zlatým odtieňom, zodpovedajúco vyhotovený podlahový stojan a ručne vyrobený kryt reproduktora vyrobený z hliníka a svetlej dubovej dyhy. Beovision Harmony sa dodáva s diaľkovým ovládaním Beoremote One vyrobeným z jedného kusu hliníka v zlatých tónoch.
  • Najmodernejšie aktívne reproduktory Bang & Olufsen, Beolab 50 (od 30 000 eur) a Beolab 90 (od 75 000 eur), majú hliníkové detaily v zlatom farebnom odtieni, teplú textíliu pieskovej farby a ručne vyrobené akcenty zo svetlého dubu.
  • Zákazníci môžu po Golden Collection siahnuť aj s oceneným Beosound A1 generácie (250 EUR), ktorý je vybavený hliníkovým mrežovaním s perleťovým zlatom, farebným remienkom z pravej kože a hliníkovým štítkom s logom Bang & Olufsen.
  • Osobný zážitok z počúvania si môžu zákazníci vychutnať s Beoplay H95 (800 eur), vlajkovou loďou medzi slúchadlami značky Bang & Olufsen, alebo s Beoplay E8 generácie (350 eur), najpredávanejšími skutočné bezdrôtovými slúchadlami v novej luxusnej farbe. Beoplay H95 má ušnice z jahňacej kože pieskovej farby a používateľské rozhranie zo zlatého hliníka. Beoplay E8 sa dodáva v puzdre na bezdrôtové nabíjanie zabalenom v pieskovej koži a vyznačuje sa elegantnými hliníkovými detailmi v zlatých tónoch.

Cena a dostupnosť

Golden Collection je dostupná na www.bang-olufsen.com, v Bang & Olufsen obchodoch a u vybraných predajcov.

Značky:

O autorovi

Ako novinár pracujem už od roku 1990. Teraz sa zaoberám mobilnou komunikáciou, multimédiami a vyhotovovaním videorecenzií a tiež videoreportáží. Snažím sa byť na každej lepšej tlačovke či už na Slovensku alebo v zahraničí. Mám rád fotografovanie a tiež cestovanie.

Pridaj komentár