Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

BMW Group má nové riešenia webových stránok.

Inovovaná webová prezentácia spoločnosti ponúka nový firemný dizajn a inovatívnu technológiu v digitálnej podobe. Je optimalizovaná pre požiadavky online komunikácie orientovanej na súčasné aj budúce potreby. Zmeny sa týkajú globálneho firemného portálu BMW www.bmwgroup.com, jeho lokálnych adaptácií (v našom prípade www.bmw.sk) a taktiež stránky určené pre novinársku obec www.press.bmwgroup.com/global na centrálnej i národnej úrovni.

Nové webové stránky využívajú veľkoformátovú grafiku, posúvače vo formáte galérie a štruktúru bez rámcov. Obsah sa automaticky prispôsobuje akejkoľvek veľkosti obrazovky  akéhokoľvek zariadenia.

Všetko je možné jednoducho a intuitívne nájsť – od najaktuálnejších noviniek týkajúcich sa spoločnosti až po všetky relevantné informácie pre uchádzačov, investorov a mnohé iné cieľové skupiny.

Responzívny dizajn novej webovej lokality sa zameriava na meniace sa požiadavky jej návštevníkov a poskytuje záruku optimálneho zobrazenia na všetkých koncových zariadeniach – od smartfónu, cez tablet, až po počítač. Obrazový materiál použitý na nových webových stránkach vyjadruje prémiové štandardy BMW Group.

Ústredným obrazovým motívom zastrešujúcej stránky www.bmwgroup.com je srdce spoločnosti: štvorvalec budovy vedenia BMW a susediace budovy BMW Welt, múzeum BMW a mníchovský závod BMW.

„Podniková komunikácia sa zameriava na širokú zainteresovanú verejnosť a slúži všetkým relevantným aktérom. Preto sme sa rozhodli navrhnúť špičkovú digitálnu platformu, ktorá zahŕňa všetky naše hlavné témy. Na novej podnikovej webovej stránke môže každý rýchlo a jednoducho nájsť to, čo ho zaujíma, “ hovorí Bill Mc Andrews, riaditeľ pre oblasť stratégie podnikovej komunikácie, podnikové záležitosti a trhovú komunikáciu.

bmw.sk

Samotná stránka BMW Group Slovakia na linku www.bmw.sk ponúka zákazníkom interaktívny konfigurátor vozidiel, cenníky, detailné informácie o jednotlivých modeloch a technológiách, informácie pre individuálnych a korporátnych klientov a tiež informácie o finančných produktoch ponúkaných prostredníctvom BMW Financial Services. Zároveň časť BMW jazdené automobily bližšie informuje o programe BMW Premium Selection.

Osviežením je karta Fascinácia BMW, v budúcnosti bude doplnená o témy trvalo udržateľného rozvoja v BMW Group, rovnako o iniciatívy, ktoré spoločnosť realizuje v oblasti podpory kultúry a umenia po celom svete.

Nový koncept webstránky BMW má tiež implementované odkazy na sociálne siete  prevádzkované spoločnosťou BMW Group na Slovensku – na Facebook, Twitter a YouTube.

Vedúcou agentúrou pre oblasť kreatívnej koncepcie a prípravy dizajnu je spoločnosť Interone. Za technickú realizáciu zodpovedá agentúra valtech ponúkajúca komplexné IT služby.

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.