Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Vzrušenie z červeného koberca má už viac ako trištvrte storočia svoj domov na Azúrovom pobreží. Keď sa od 17. do 28. mája 2022 uskutoční 75. ročník Medzinárodného filmového festivalu v Cannes, zohrá pri tom významnú úlohu aj automobilka BMW: spoločnosť BMW Group prvýkrát vstupuje do partnerstva s najrenomovanejším svetovým filmovým a umeleckým festivalom a poskytne oficiálny festivalový vozový park so 163 elektrifikovanými vozidlami.

„Partnerstvo s automobilkou BMW presne ukazuje smer, ktorým by sa chcel Medzinárodný filmový festival v Cannes vyvíjať, aby naplnil svoju záväzok voči klimatickým výzvam,“ vysvetľuje Samuel Faure, zodpovedný za partnerstvá festivalu. „BMW je ikonická značka, ktorá už desaťročia intenzívne vystupuje v mnohých filmoch, symbolizuje eleganciu, výkon a luxus a zároveň je jedným z priekopníkov elektrifikácie. Počas festivalu sme v ostatných rokoch zaznamenali silný dopyt po elektrických vozidlách a v automobilke BMW sme našli partnera, ktorý to dokáže splniť.“

V rámci nového partnerstva ponúka značka BMW hosťom z celého sveta, VIP osobnostiam a partnerom jedinečnú príležitosť zblízka zažiť rozsiahly vozový park prémiových elektrických vozidiel. Spoločnosť BMW Group bude mať na starosti transfery medzi letiskom, rôznymi miestami podujatí a hotelmi so vzrušujúcimi a rozmanitými modelmi, ako sú BMW iX, BMW i4 alebo BMW iX3.

Prvé vozidlo so zabudovaným kinom.

Automobilovou hviezdou na červenom koberci bude jednoznačne nový model BMW i7, ktorý možno prvýkrát od svojej svetovej premiéry 20. apríla uvidieť na ceste. Tri z týchto plne elektrických sedanov budú na cestách v meste, pričom jeden bude vystavený vo vstupnej hale hotela na legendárnom Boulevard de la Croisette. Vozidlo BMW i7 definuje úplne novú úroveň špičkového dizajnu a technológie. Ako žiadne vozidlo BMW pred ním predstavuje nové chápanie luxusu, ktoré zahŕňa potreby a pohodu cestujúcich, ako aj pokročilú digitalizáciu a trvalú udržateľnosť v rámci celého hodnotového reťazca.

Vďaka výkonnému a prakticky tichému pohonu svojich dvoch elektromotorov na prednej a zadnej náprave poskytuje model BMW i7 luxusnú radosť z jazdy s nulovými lokálnymi emisiami a dojazdom až 625 kilometrov podľa testovacieho cyklu WLTP. Vrcholom v interiéri je BMW Theater Screen, 31,3-palcový panoramatický displej vo formáte 32 : 9 s rozlíšením 8K, ktorý sa spúšťa zo stropu a premieňa druhý rad sedadiel na exkluzívny salónik. Milovníci kina si na ceste festivalovým mestom môžu vyvolať svoj vlastný osobný streaming videa a obľúbený filmový program a užiť si zábavu vo vozidle budúcnosti.

„Filmový festival a BMW i7 s veľkou kinosálou sa k sebe perfektne hodia a navzájom sa dopĺňajú, najmä preto, že naša spolupráca s filmovým priemyslom má dlhú tradíciu,“ hovorí Jens Thiemer, senior viceprezident pre zákazníkov a značku v spoločnosti BMW AG a opisuje nové partnerstvo: „Medzinárodný filmový festival je pre nás zároveň veľmi dôležitou platformou. A je nám veľmi blízke priniesť na festival viac trvalej udržateľnosti a luxusu práve prostredníctvom našej elektrickej flotily.“

Automobily značky BMW sa presadili na striebornom plátne už viac ako 30 000-krát. V priebehu rokov sa objavili v mnohých hraných a dokumentárnych filmoch. Nezabudnuteľné sú mnohé podoby sedanov BMW radu 7 a 5 v špionážnych trileroch. Na modely BMW M vo filmoch Mission Impossible je vždy pôsobivý pohľad. A v súčasných vlastných produkciách, ako sú napríklad Vianočný film 2021 alebo reklama počas Super Bowl 2022, sa BMW iX objavuje aj bok po boku s hollywoodskymi hviezdami. O čom niet pochýb: Ak ste boli v Hollywoode, tak na červenom koberci na Azúrovom pobreží sa budete cítiť ako doma.

Značky: